Originally posted by Kuken
Aldrig en droppe faktiskt... Eller ja, kanske om man hållit på i nån timme då, och är jävligt nära att komma. Men annars är det torrt som snus hela tiden.
Originally posted by gizzmo
brukar komma en del men inte tillräkligt för att smeta runt med det torkar av sig självt. lite irriterande kan det varan när man ligger naken och gosar med tjejen och hon får en liten sats på låret utan att det egentligen är läge för sex.
Nä, varför då? Förhuden "rullar" man ju av och på ollat. Jag har visserligen en del överskott på den fronten, vilket kanske hjälper till.Originally posted by behappy
Använder du något annat för att få det att glida då?
Själv använder jag mig av saliv.
Originally posted by Kuken
Nä, varför då? Förhuden "rullar" man ju av och på ollat. Jag har visserligen en del överskott på den fronten, vilket kanske hjälper till.Originally posted by behappy
Använder du något annat för att få det att glida då?
Själv använder jag mig av saliv.
Originally posted by gizzmo
Visst är det kroppens naturliga glidmedel men det kallas i dagligt tal för: försats.
Originally posted by FrågaOlle
ja får så jävla mkt försats så det ente e sant..
jag tycker det är jobbigt.
det börjar redan när man börjar kyssa varandra, då stiger kuken upp o man får stenhård kuk, sen bara rinner de hela tiden, o sen när man väl har kommit så långt att man ska ta av sig kalsonerna o allt..så e de lite pinsamt o se att man e blöt..ja ni fattar..
de e irriterande..
men skönt..