M
MrTom
Gäst
Var ute på en dejtingsite och fick kontakt med en kvinna boende i samma stad, vi möttes på ett fik första gången. Hon var kort med cendréfärgathår, tyckte hon var lite rund med ganska små bröst. Vi dejtade ett antal ggr innan jag blev hembjuden till henne på middag, efter en god middag med några glas vin så hamnade vi i soffan framför tv:n. Vi började kyssas och snart började vi plocka av varandra kläderna, när jag satt i kalsongerna och hon i trosor och behå drog hon in mig i sovrummet. Efter att ha dragit ner persiennerna för att mörka rummet så tände hon en mysbelysning, vi la oss i sängen och började smeka varandra. Min kuk var nu i fullt stånd och hon drog av mig kalsingarna och snart hade hon ett stadigt tag om min kuk för att strax efter börja suga mig, hon sög mig underbart och jag fick av henne behån. Hon hade underbara små bröst med hårda bröstvårtor, vi kysstes åter intensivt och min hand letade sig ner till hennes trosor där jag fann en utbuktning och till min stora förvåning poppade det ut en kuk. Jag flämtade till av förvåning men greppade den smala kuken som nu var i fullt stånd, hen var en transa!! Jag blev nu ännu mer upphetsad efter denna upptäckt och vi fortsatte att smeka och runka varandra, snart hamnade vi i en 69:a. Hens kuk var smalare än min men något längre än mina 17 cm, skulle tippa på ca 20cm. Kände hur hen smekte min anus och snart hade hen ett insmort finger i mig, jag kände hur min kuk blev ännu hårdare va hens behandling. Jag fick tag på burken med glidmedel och förde in mitt långfinger i hens anus för att snart följas av två, vi ändrade nu ställning och hen ställde sig på knä med ändan i luften och jag förstod vad hen ville. Jag smorde in min kuk och förde den mot hens runda stjärt, efter att kuken passerat båda ringmusklerna började jag sakta knulla hen. Jag ökade takten och hen stönade nu högt av min behandling, det var en underbar känsla att knulla hens trånga anus och snart kände jag hur min orgasm var på g. När orgasmen kom så pumpade jag hen full med min sperma samtidigt försökte jag nå hens kuk och bara efter några drag så kände jag hens orgasm komma. Hens sats sprutade nu över lakanen och vi föll båda ihop flämtande efter våra sköna orgasmer, vi vilade en stund innan vi gick in i duschen och tvättade av oss. Det var bland det häftigaste jag dittills hade varit med om, vi hade många härliga stunder efter denna där hen satte på mig med sin härliga kuk. Tyvärr så flyttade hen till en annan stad och vi sågs inte mer!
Last edited by a moderator: