Första rakningen?

G

Guest

Gäst
Hur gammal va du när du rakade dej för första gången??

och va var det som fick dej att göra det??
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag arkade mig nästan direkt nä jag fick hår "där nere".
eller nej, jag vet inte. jag var väl tolv eller tretton.
jag gorde detmest för att prova hur det var och för att vara cool antar jag.
 
G

Guest

Gäst
Håret mellan skinkorna började jag typ raka direkt när jag började få det typ 13 års åldern . Gillade inte att ha det där.
Håret runt kuken och pungen fick vara tills jag blev 16. Några kompisar i klassen hade gjort det och jag tycker det så läckert ut. Testade och sen var jag fast :D
 

Jhaa

Ny medlem
Kön
Man
Jeg begynnte å barbere bort hårene rundt kuken så fort dom begynnte å komme i 7. klasse. Ingen andre i klassen hadde begynnt å få hår (om de ikke barberte det bort dom oxo?). Det var litt flaut husker jeg, men på sommeren lot jeg det gro siden jeg skulle beynne på ungdomsskolen. Når jeg kom dit hadde alle hår der nede... :)
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Först nu i mogen (övermogen) ålder! Skulle ha börjat tidigare! Det är sexigt att vara orakad i ansiktet och rakad runt kuk och pung!
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
började ansa håret med sax i 18-års åldern, vilket såsmåningom ledde till slätrakning med hyvel:D
hade sett rakade kukar i porrfilmer och tyckte det var snyggt, dessutom kändes det (och känns fortfarande) väldigt skönt och lite "rebelliskt" med en rakad kuk i brallorna:p:cool:
 

kurren

Ny medlem
Kön
Man
jag var 15 när jag började raka mig och de var några i klassen som hade rakat sig och de såg härligt ut och nu är man helrakad:D
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kommer inte ihåg exakt vad som fick mig att börja raka mig men jag va kanske 14 år när jag börja. Trivdes aldrig riktigt med hår, tyckte de va fult. Ha vari renrakad sen dess. Var väl mest mitt eget väl, ingen annan från kompiskretsen gjorde de då ännu.
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
jag mins inte riktigt, men var väll några år sedan, var kanske 26 när jag gjorde det helt första gången, men hade ju drömt om det långt innan, men aldrig vågat.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tja, tror jag var runt 19, låg i lumpen iaf. Läste om det i Slitz, dom intervjuade tjejer och alla av dom föredrog rakade killar, så det vara bara att hugga tag i hyveln! ;)
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
jag va 13 första gången jag rakade mej,gjorde de för jag ville känna hur de kändes,och de va ju inte så dumt precis ha ha:D
 
Toppen