Förvånad

Vikingen

Ny medlem
Kön
Man
Köpte en liten fingervibrator till min hustru här om veckan. När vi hade provat den tillsammans sa jag lite på skämt att den är så tyst så den kan du använda på natten när jag sover. Aldrig i livet sa hon och jag sa att det hade jag aldrig tvekat på. Till min förvåning när jag vaknade till i går natt så sov hon gott MEN hade fingervibratorn på fingret. Undrar hur hon somnat:)

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Du vet väl hur härligt trött man kan bli efteråt... Ibland tänker man att man bara ska ligga och njuta en liten, liten stund innan man plockar bort någon leksak eller liknande. Sedan vaknar man en rejäl stund senare....

Vikingen

Ny medlem
Kön
Man
Visst blir man trött:)
Men hur många av er ligger och onanerar när er kille/man ligger och sover jämte?
Hur skulle ni reagera om ni hade vaknat av att vi onanerar?

Bara undrar lite...

Toppentjej

Medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
Originally posted by Vikingen

Men hur många av er ligger och onanerar när er kille/man ligger och sover jämte?

Bara undrar lite...

Jag har sagt till min kille att han får runka i sängen även om jag ligger och sover brevid. Tanken på att han kanske gör det ibland gör mig kåt och skulle jag vakna av att han runkar så skulle jag mer än gärna hjälpa till :love:

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jag brukar runka när jag ligger bredvid min flickvän ibland. Är man kåt så är man. Jag har även prövat på att onanera tillsammans med henne. En läcker upplevelse, rekommenderas. Även om man har lite svårt att hålla fingrarna i styr...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

Originally posted by Vikingen

Bara undrar lite...

Jag har sagt till min kille att han får runka i sängen även om jag ligger och sover brevid. Tanken på att han kanske gör det ibland gör mig kåt och skulle jag vakna av att han runkar så skulle jag mer än gärna hjälpa till :love:

Hon skulle bli skogstokig om jag gjorde det! "Kan du inte sköta sånt på ett snyggare och mera diskret sätt" osv. Se men inte synas. Det är knappt att hon accepterar att jag även har ett sexliv med mig själv *grin*

<h6>[blue]Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.</h6>[/blue]

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Min kvinna uppskattar det. Härom veckan berättade jag att jag hade gjort det utan att hon vaknade och hennes första kommentar var "Att du int sprutade över mig". Så det gjorde jag nästa gång :)

Oftast vaknar hon eller så väcker jag henne vilket brukar vara väldigt uppskattat. Däremot blir det inte så ofta att vi onanerar till sömns eftersom vi nästan alltid somnar sent och är ganska slut.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Min tjej tycker att det är bättre om hon runkar åt mig så får hon vara med även om hon är trött eller om hon inte är kåt just då. Det slutar oftast med att jag sprutar på hennes mage eller bröst, då blir hon kåt, men då är det försent...

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna

Bara undrar lite...

Min sambo brukar kunna göra det och det är absolut inget jag har något emot - tvärtom! Det tänder mig grymt mycket! Tycker det är speciellt mysigt om jag vaknar av att jag hör/känner honom mot mig och jag fortfarande låtsas sova för att få njuta av stunden lite (hihi) och sen överraska honom med att ta över den sista biten... Mums!!! Jag har heller inga problem med att onanera intill honom om han sover eller ens är vaken. Bara början på något mysigt oftast ;)

T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Min kvinna uppskattar det. Härom veckan berättade jag att jag hade gjort det utan att hon vaknade och hennes första kommentar var "Att du int sprutade över mig". Så det gjorde jag nästa gång :)

Oftast vaknar hon eller så väcker jag henne vilket brukar vara väldigt uppskattat. Däremot blir det inte så ofta att vi onanerar till sömns eftersom vi nästan alltid somnar sent och är ganska slut.

Hehe, själv skulle jag nog bli lite förvånad om min pojk sprutade på mig när jag ligger och sover, tänka "ojsanhoppsan" men hade nog även uppskattat det ^_^

T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Hehe, själv skulle jag nog bli lite förvånad om min pojk sprutade på mig när jag ligger och sover, tänka "ojsanhoppsan" men hade nog även uppskattat det ^_^

Vart på dig hade du då velat att han sprutade? ;)

haha ingen aning faktiskt... gör väl desamma vart :D

BigRusty

Ny medlem
Kön
Man

Vart på dig hade du då velat att han sprutade? ;)

haha ingen aning faktiskt... gör väl desamma vart :D

Hehe, kanske det, tänkte bara att det kanske varit liite otäckt att vakna av att killen täcker ditt ansikte med sperma, men jag hoppas att jag har fel ;)

Toppen