Tycker ni det känns okej att onanera till sina Facebookkontakters bilder?
Själv tycker jag det är lite spännande
Det beror på... Är det barn är det bara ett big NO-NO!!!
Men jag fattar ju att fantasier inte skadar någon, så även om jag har svårt att fatta att någon blir kåt av barn, så är det Ok att onanera till bilder - så länge det inte leder till annat än just fantasier...
Fan vad tråkigt det här blev
Det beror på... Är det barn är det bara ett big NO-NO!!!
Men jag fattar ju att fantasier inte skadar någon, så även om jag har svårt att fatta att någon blir kåt av barn, så är det Ok att onanera till bilder - så länge det inte leder till annat än just fantasier...
Fan vad tråkigt det här blev
Förstår inte riktigt hur du tänker här? Menar du verkligen att det skulle vara ok att onanera till bilder av barn på facebook så länge man bara fantiserar? Själv så anser jag nog att barn inte här nåt med sex att göra och att det borde vara dödsstraff på pedofiler!
Jag har en kvinnlig bekant som lägger ut lite halvvågade bilder på fb. Ni vet.. "vad tycker ni om den här tröjan?" och så en bild på tröja + lite tuttar taget ur fågelperspektiv
Jag har runkat till hennes bilder några gånger. Det är ju det att man känner personen ifråga. Sett henne dansat lite vågat på fester där hennes sambo suttit halvfull och tittat åt ett annat håll. Kramat henne välkommen vid nån bjudning... Ni vet Det ger lite extra näring åt fantasierna och såklart känns det förbjudet och lite "fel" att göra det!
Jag skulle vilja snuska till det lite ytterligare och skriva ut lite bilder på henne som jag kan runka till och sen ge henne ett kladdigt sprut! Kanske filma och lägga upp på xhamster som andra gör?