Aprilungeen
Ny medlem
- Kön
- Kvinna
Tjejer, är ni såna som fantiserar om att bli slickad av en annan tjej osv ? jag blir sjukt kåt av tanken att bli slickad av en tjej som vet hur man gör! Någon som känner igen sig?
Tjejer, är ni såna som fantiserar om att bli slickad av en annan tjej osv ? jag blir sjukt kåt av tanken att bli slickad av en tjej som vet hur man gör! Någon som känner igen sig?
Hjälp dem på traven, visa eller säg till hur du vill ha det, alla är vi olika, både män och kvinnor. Är det så att de är helt egocentriska, dumpa!
Sen kan jag tänka att många speciellt yngre har en lite skev bild från dålig porr, dår kvinnan ska bli helt till sig av att se en kuk, så de gärna suger den länge och ingående, men inte får något själv, eller ska bli mer eller mindre uppbända av ett klumpigt "handarbete" och därefter ställa upp på diverse akrobatiska konster för att avsluta med att få satsen i ansiktet.
Har man sett för många sådana rullar för tidigt i sitt liv kan det nog bli lite svårt med verkligheten.
Hoppas du hittar en bra slickare pussycat, vi finns.
Jag är superhetero - tyvärr! Har aldrig känt mig sugen på en tjej irl. Blir inte heller upphetsad av att se porr där två tjejer håller på. MEN- har snuskpratat med en tjej nu via internet som jag aldrig har sett. Då plötsligt är jag hur kåt som helst på henne - i o för sig end i fantasin, men ändå! Fantiserar o onanerar hela tiden om henne - att få slicka henne o att få bli slickad själv. Ja, så vad vet man? Skulle kanske testa att vara med en tjej i a f?! Kanske har det oxå att göra med att de män jag har varit med har varit så kassa i sängen! Det handlar bara om deras orgasm. De få som försöker slicka lr smeka en med handen har ingen aning om hur man gör! Blir så otroligt less på det!
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!)
tror knappast att de tjejer som slickar varandra i porrfilmer är kära i varandraJag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!)
"Äcklad"??
Kan berätta för "fröken" att kärlek är INTE "äckligt" oavsett...
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
"Äcklad"??
Kan berätta för "fröken" att kärlek är INTE "äckligt" oavsett...
Jag håller med dej sex med en kvinna är underbart jag har en kvinna som jobbar på samma ställe som mig och vi träffas ofta och sover över hos varandra!Jag har erfarenhet av tjejsex vid flera tillfällen. Jag är dock en av dom där som hellre ger än tar emot, jag uppskattar inte alls att bli slickad, kan ha haft otur men just nu inte min grej. Jag slickar och suger hellre än tar emot servicen...
Men tveka inte säger jag, go for it. Sex med en annan tjej är en riktigt skön grej som sätter huvudet i spinn, på mig i alla fall.