Parvästkust
Ny medlem
Bästa som finnsHejsan jag blir upphetsad av att fantisera om att min tjej knullar andra killar.
Ngn som har liknande fantasier eller upplevelser
Bästa som finnsHejsan jag blir upphetsad av att fantisera om att min tjej knullar andra killar.
Ngn som har liknande fantasier eller upplevelser
Det är fantastiskt när ens partner berättar sådant hon varit med om! Jag som älskar att läsa porrberättelser gillar verkligen när det handlar om historier ut verkliga livet, kan inte få nog av det.Min tjej har berättat mycket om sitt sexliv innan oss, älskar historierna hon berättar, bla när hon fick ögonkontakt med en betydligt yngre kille på en krog i våran lilla stad, när han gick mot toaletten så följde hon efter och efter en snabb kyss så gick de in och hon gick direkt ner på knä och tog fram den största kuken hon sett och började suga, han kom i hennes mun varefter hon gick tillbaka till sitt bord där hennes vänner satt och fortsatte kvällen som om inget skett..
Hon är den absolut snyggaste tjejen jag haft och tanken på att hon slampat sig tänder mig oerhört!
Återerövringen är viktig för båda parter!Detta är en riktig full träff med sambon som blir påknullad av andra män sen tar jag allt på slutet och avlutar!
Faktiskt!!Återerövringen är viktig för båda parter!
Åhh jag vill vara den killen som du får se knulla din sambo framför dig.Detta är en riktig full träff med sambon som blir påknullad av andra män sen tar jag allt på slutet och avlutar!
Så grymt de måste ha varit och se deHar sett frun bli knullad 2 ggr. Så härligt
Så skönt att höra skulle varit skönt att se hur du knullar henne tillsammans med migDin fru skulle man gärna knulla alla dar iveckan
Härligt med sköna trekanter med extra man. Blir djävligt kåt när min sambo blir knullad samtidigt som jag smeker o slickar hennes fitta....!!Har sett frun när hon blev knullad av en annan man ett par gånger när vi hade trekant och det är något jag verkligen fantiserar om igjen . Så otroligt skönt….
Ja visst är det skönt när man ser hur kåt en annan man är på sin fruHärligt med sköna trekanter med extra man. Blir djävligt kåt när min sambo blir knullad samtidigt som jag smeker o slickar hennes fitta....!!
Säkert inte så vanligt . Men jag skulle verkligen gilla detVet inte hur vanligt det är, men hade också en kille som gillade det.
Vilken dunder kropp! Henne skulle man vilja lägga en enorm sats i.Har sett frun när hon blev knullad av en annan man ett par gånger när vi hade trekant och det är något jag verkligen fantiserar om igjen . Så otroligt skönt….
Så du kunde passa på att knulla en och annan snygg kille och skylla på att din kille villeVet inte hur vanligt det är, men hade också en kille som gillade det.