För min del är det där ganska svårt att svara på. Jag gillar olika typer av P-filmer beroende på humör och stämning. Det går också i vågor över längre perioder. Under vissa perioder är det bara soft straight porr som mestadels gillas, sedan kan det komma en period när jag bara vill se hårdare S/M-rullar och sånt och sen vill jag kanske bara se gay-porr i flera månader. Och om jag ska vara riktigt ärlig så har det funnits perioder i livet när jag har varit helt inne på "udda och perversa filmer"
det är amatörporr som gäller för min del...tillrättalagd dussinporr med stora plasttuttar och pumpade muskler enligt standardmall 1A kan bli direkt avtändande
det viktigaste är inte aktörerna är snygga utan att de verkligen ser ut att njuta av det de håller på med...sen kan det vara lika roligt att titta på tjejer, killar och par i alla möjliga kombinationer...
hålla med grishem2, är trött alla dessa standard porr produktioner som följa samma schema.
det måste var naturligt.
Jag har under den sanaste tiden börjad titta på 70 tal's porr rullar. Dom är faktiskt mycket bättre än det som producerats idag. Mera handling, stora variationer, helt enkelt inte so stereotyp.
Tittar en del på amatörporrfilm. Lite BDSM gillar jag med.. men det måste se någorlunda naturligt ut. Å silicon stör jag mig på, men det har jag nog skrivit förr..
Genre: Lesbiskt, typ public amatör, throatfuck, lesbisk fisting, samt bald&pierced
Drömfilm: Riktig hård lesbisk tjejsex med mycket gag och abuse med strapons. Finns en sida som är grym men som tyvärr inte gör nya filmer: AGA Uncovered