Finns det Gay-män här?

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är väl hetero men gillar att klä mej i tjejunderkläder och även se andra killar klädda så det hör mej kåt.
Men att ha fysisk sex med en annan man är inget som lockar mej.

Haquin

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Söker aktiva hårdhänta män. Är bisexuell. Ni får vara vad ni vill. Öppet eller diskret och hemligt. Stark dröm att bli knullad inför andra. Bind mina händer och fötter på mage så bara kör in i mig. Detta är stark sexdröm inget kunna hindra. Uppsala. Även då munknulla mig och bara låta satsen gå av inne i min mun

Kön
Man
Söker aktiva hårdhänta män. Är bisexuell. Ni får vara vad ni vill. Öppet eller diskret och hemligt. Stark dröm att bli knullad inför andra. Bind mina händer och fötter på mage så bara kör in i mig. Detta är stark sexdröm inget kunna hindra. Uppsala. Även då munknulla mig och bara låta satsen gå av inne i min mun
Fuckkk önska jag kunde knulla och kontrolera dig

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Blivit Bi på äldre dar. Älskar att bli avsugen eller att suga en fin kuk. Få en kuk i rumpan eller knulla en fin röv har jag framför mig. Men en man vet vad en man vill ha.

Heller

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Som jag skrev förut är bisexuell ombytlig .Skulle var härligt att få träffa en ombytlig man diskret såklart

Toppen