Nix, inte som jag känner till iaf.Har varit vid Björndammen några gånger och har fått kuk varje gång.
Någon som vet om det finns något ställe närmre Strängnäs?
FrösviNågon som har tips på pissoarer där det runkas? Blir så kåt av pissoarer och vill runka med någon
Den där rastplatsen längs e-18? Runkas det där i pissoaren? Har du sett någon runka där? När är bästa tiden att åka dit om man vill runka och pissa med någon?Frösvi
Var på badet brukar det runkas? Var länge sedan jag var där men minns den gamla pissoaren för 15-20 år sedan där jag stötte på killar med stånd några gångerFinns ju Kristiansborgs badet där mycket runk har skett, men de renoverar där och är färdiga till April/Maj
Vart på frösvi??Ja Frösvi som jag skrev
Rastplatsen. Parkeringen invid toaletterna.Vart på frösvi??
Är det där som det tidigare var romerskt bad vissa dagar?Finns ju Kristiansborgs badet där mycket runk har skett, men de renoverar där och är färdiga till April/Maj
Vid våtmarkerna så är det parkeringen som gäller för det mesta, (i bilarna) ibland är folk borta vid fågeltornet.Tänkte dra igång en tråd om just ämnet runkplatser i Mälardalen, förutom alla porrbios i Stockholm.
De jag själv känner till är:
- Frösvi rastplats, Västerås
- Björndammen, Strängnäs/Malmköping (vinst varje gång)
- Våtmarkerna, Eskilstuna (aldrig upplevt action där)
- Ågestabadet