Finns det tjejer som medvetet solar topless?

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon tjej som medvetet solar topless så tex grannen eller forbipasserende ser?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Både jag och frun är nakna hela sommar halvåret på vår insynsskyddade tomt men den som verkligen vill kan se en hel del.Så grannarna har nog sett oss.Även dottern och hennes kompis har solat en hel del.

xswed4

Medlem
Ja det finns det. För något år sen så var jag med min sambo och barn på en större ganska glest befolkad sandstrand. Då kom en tjej i minimal bikini gåendes, stannade och la sig och solade på handduken konstigt nära oss, tog av sig bh:n och solade topless. Det var fint att se, men samtidigt hade man kanske önskat att man var där utan sällskap, det hade varit lättare att titta då :)

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
Jag minns det härliga 70/80-talet då det var fler som solade topless än som inte gjorde det och väldigt många körde utan bh även i plugget och på stan. Rålambshovsbadet mitt i Stockholm var ett av paradisen där jag ofta solade. Det stod även unga tjejer och sålde jordgubbar topless längs vägarna. Härliga tider!

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Om jag "tvingas" besöka en textilstrand brukar jag oftast sola topless. Brukar ha BH på när jag är i vattnet eller går omkring men när jag ligger på handuken/filten är det nakna bröst som gäller. Men att jag solar topless är inte i första hand för att andra ska titta utan för att jag tycker det är skönt att slippa en våt BH. Fast helst är jag ju helnaken men det är inte alltid möjligt.

Toppen