Fisting??

snaken100

Ny medlem
Kön
Man
Hallå tjejer!
Jag är en sann onanist, min KK tjej och jag onanerar ofta för varandra något som tänder oss båda oerhört mycket.
Jag och hon har upptäckt att hon får stora fontänorgasmer när jag pullar henne med 2 eller 3 fingrar på G-punkten.(Superläckert!!)
En gång när hon var otroligt kåt och jag pullade henne bakifrån med glidmedel så kändes hon otroligt "rymlig" så på slutet körde jag fyra fingrar djup i hennes fitta - hon njöt något otroligt.

Nån tjej som kan dela med sig av egna erfarenheter???, är det skönare med hela handen eller ingen skillnad?? Jag tänder mycket på det!!

- Berätta!! // Snaken:D

snaken100

Ny medlem
Kön
Man
Över 200 som läst:), men ingen tjej som
svarat???[:(!]

Kom igen tjejer! Jag vill så gärna kunna övertyga min
tjej att detta är värt att prova!!

// Snaken

lilla_flickan

Ny medlem
Kön
Man
Eftersom så många har läst utan att svara, vilket jag också tycker är dålig stil så svarar väl jag. Även om jag tyvärr inte har ngt relevant att komma med, eftersom jag inte provat det.
Men hade ni inte provat det sa du?
JA, förlåt för mitt otydliga, och orelevanta svar, men nu har ngn svarat iaf :)

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Läser detta för första gången nu och som tjej med stor erfarenhet av sex, måste jag säga: Jag förstår inte varför man ska ha så stora grejer inne i slidan. Känslan blir inte skönare ju mer som finns där. Personligen skulle jag aldrig uppskatta fisting.

snaken100

Ny medlem
Kön
Man
Tack tjejer för svar!!
Tjorvan, grejen är den att den här tjejen jag pratar om är ganska rymlig därnere och jag märker att hon gillar att bli lite uppfylld.
Hon älskar såna positioner när kuken riktigt bottnar och känns "så stor som möjligt"..När jag "djuppullade henne bakifrån med 4 fingrar så kom hon otroligt kraftigt -speciellt mycket alltså!
Känslan för mig när hennes mus kramade min hand var underbar..

Det är därför jag undrar lite mer // Snaken.

shorty

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att fisting är nåt av det skönaste som finns.
Bäst är ju att använda massa olja. Sen när du kört in handen kan du pröva att röra på fingrarna lite. mmmm
Jag gillar att låta killen ha handen i mig och sen bara vara still medan jag smeker mig själv till orgasm, då ska han röra på fingrarna. när man kommer känns det som man ska krama sönder hans hand.

Jag känner inte att jag skulle bli uttänjd på nåt sätt, jag kan ha vanlig sex efteråt och det kan vara nästan lika skönt :)

Om din tjej gillar det är det väl bara att köra på. var glad!

Kön
Man
men går det på alla. har försökt få in hela handen på flickvännen, hon e inte så mkt för fisting men man kan ju smygförsöka... ja höll på ett bra tag men d gick typ inte... d kanske går om man håller på längre eller? shorty, var ni tvungna att hålla på länge eller?

snaken100

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen Shorty!
Tack för svaret...Har du nått tips på en bra olja?
Jag har nu nånav EROS oljor som är Silicon baserad, mycket glid
men min dam tycker att känns konstigt i musen av den.

Tips??

// Snaken

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Använde också olja först, men jag tyckte att det blev lite strävt av just den oljan. Kanske samma sak med den du testat Snaken. Använde vanligt glidmedel nästa gång, RFSU, funkar till det mesta skulle jag vilja påstå...

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Visst, fisting kan vara trevligt.

Men det är ju inte alla som är ... lämpade. Slidan får vara rätt stor/töjbar. (Inget snack nu om att den kan töjas så att ett bäbishuvud kan passera - det där har biologiska processer i samband med GRAVIDITET förberett för.)

Är slidan det så funkar det bra. Och en del gillar ju detta mycket! Tror att det funkar bättre på lite äldre kvinnor, 40+ kanske. (Av lätt insedda skäl.)

hysteria

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar när hela handen är inne, och han/hon får gärna röra lite på fingrarna.
Samtidigt brukar jag runka av (om det är en kille) eller pulla (om det är en tjej), jag kommer verkligen då.

well, i guess i´m the bitch now?

hejhopp

Ny medlem
Kön
Man
Min bättre hälft tycker det är underbart när hela handen slinker in.
Det är inte alltid det är läge (eller behov ;)) för hela handen men det märks rätt väl.

Ibland passar det bättre med 1-2 fingrar och ibland 8, ibland är det hela handen så man bara ser handleden. Ibland inga fingrar alls, det är olika :D

Hur mycket underbar vätska det kommer varierar från ½ dl till ut med hela bäddmadrassen på tork :p

Hejhopp

hejhopp2

Medlem
Kön
Man
sumpade mit namn och lösen:eek:
men nu så :cool:

Det finns nog inget fulare ord än fisting:eek::unsure: Tycker jag alltså :oops:
I USA kallas det visst ofta för honeypot-holing när det är utanför gay scenen.

Hejhopp2

Toppen