Kan inte ni tjejer lägga ut lite bilder på era fittor, det värkar bara vara vi killar som vågar visa skönheten
...... www.finafittor.com..... vilken höjdare..... hoppas det rinner till på er också...
Kan inte ni tjejer lägga ut lite bilder på era fittor, det värkar bara vara vi killar som vågar visa skönheten
Värkar har man när man föder barn, och skönheten?
Hmm... Du smickrar säkert bara dig själv...
Ähhh det är väl kul att folk frågar saker oavsett lite stavfel...och sen så är det ju kul med en blandning av folk som är öppensinig... vill man inte visa vare sig snopp eller mus så behöver man ju ej göra det och vill man det så är det ju bara att visa upp sig... alla är ju vuxna här och gör ju som man vill.
Och smickra sig själv, ja det är väl bra om man är nöjd med det man har, kille som tjej...
Anledningen till att det finns ett forum här som heter "Kvinnlig onani" är just för att det finns en överrepresentation av killar...
Och om killarna kommer hit och startar en massa avtändande trådar, så kan jag garantera att jag inte kommer att vara ironisk i fortsättningen[!]
Då kommer jag att be killarna att dra dit pepparn växer - och det vore inte så kul, med tanke på att de allra flesta killar är både läskunniga och respektfulla.
Anledningen till att det finns ett forum här som heter "Kvinnlig onani" är just för att det finns en överrepresentation av killar...
Och om killarna kommer hit och startar en massa avtändande trådar, så kan jag garantera att jag inte kommer att vara ironisk i fortsättningen[!]
Då kommer jag att be killarna att dra dit pepparn växer - och det vore inte så kul, med tanke på att de allra flesta killar är både läskunniga och respektfulla.
Klart våldsbenägen ton i tilltalet.... Jag håller på Snäckan_sugen och Frida ....., för ni har ju helt rätt. Det är mest killar/män på ona och då kan tonen bli lite väl grov ibland. Att visa varandra respekt - trots att vi mest kåtar upp varandra - är ju ingen motsättning i sak. För min del brottas jag med m ina kval för att jag har så svårt att hålla mej ifrån sidorna- Kvinnlig onani.... men titta lite gör kanske inte så mycket?? Helt enkelt - Keep it up!!!
/ I
Funderar skarpt på att byta mina bilder till bilder från Visingsö, Falsterbo och Näsby.
Man vill ju inte verka avtändande i detta eminenta sällskap!
Tävling: Hitta ironin i detta inlägg och vinn en cyckelkarta över Jönköping!
(Nä, jag är inte tokig, bara jäkligt trött på all ironi på detta forum och i många meddelande som man får.)[!]