Fler som gillar att runka till stora (silikon)bröst?

T

Tophat

Gäst
Min sambo har stora bröst utan silicon 75F och hon använder bh med halv cupa så att man kan se hennes bröstvårtor och vårtgården som är 8 cm i diameter och dom syns väldigt tydligt när hon använder e urringad sommar klänning.
Och jag blir kåt av att titta på henne och det är många män som gillar att se på henne!

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Min sambo har stora bröst utan silicon 75F och hon använder bh med halv cupa så att man kan se hennes bröstvårtor och vårtgården som är 8 cm i diameter och dom syns väldigt tydligt när hon använder e urringad sommar klänning.
Och jag blir kåt av att titta på henne och det är många män som gillar att se på henne!
Hoppas man får tillfälle att se detta någon gång

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Wow, det låter fantastiskt!! Så sexigt med enorma tuttar, naturliga som silicon, och kanske viktigast av allt tycker jag är vårtgården. En stor vårtgård är det bästa tycker jag, så sjukt sexigt!! Gärna lite ådror också på tuttarna så det så där fylliga ut!

T

Tophat

Gäst
Dom är mjuka och sköna utan att vara hängiga och att stå bakom henne och hålla om brösten och nypa lite lagom hårt i vårtorna då känns det att kuken börjar att fyllas med blod och växer och blir hård. Då är hon lagom kåt och blöt i musen för att tränga in kulen bakifrån ♥️♥️♥️♥️

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min sambo hade tidigare (innan hon gick ner 50kg) e-kupa, när hon var gravid växte de till g-kupa. Hon har också ganska stora vårtgårdar. Men efter viktnedgången så minskade de till b-kupa. Jag saknade hennes stora tuttar första året, men nu har jag inget emot att de är mindre. Det bästa finns kvar, RIKTIGT stora bröstvårtor!

Nu är hon gravid igen och säger att börjar jag suga på brösten så är hon ”halvvägs till orgasm nästan direkt”.

https://flic.kr/p/2kSh5qZ

Toppen