Fler son är eller blir bakiskåta?

man.44

Medlem
Kön
Man
Kanske har diskuterats tidigare, men är det fler av er som blir bakiskåta? Jag blir så otroligt kåt när jag är bakis, skulle kunna göra vadsomhelst med min fru och bli kåt av det. Hon känner inte likadant utan snarare tvärtom.
Hur tänker ni?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man vill hitta ONS i 20-30 års åldern är det på söndagarna man ska lägga ut annonser på BC. Jäkligt många studenter då har vaknat upp ensamma och är bakiskåta. Nu gäller detta kanske inte under pandemin, men i normala fall om du lever i en universitetsstad så är det nästan 100 procentigt att få napp då.

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blir också sjukt bakiskåt. Nuförtiden sups det inte så ofta men förr när man var student var det mycket knull och onani på söndagarna:)

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Senaste året när jag jobbar hemma så sups det mer helt klart! Och jag är mer bakiskåt

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste alltid runka/spruta flera gånger när jag är bakis. Får också oftast ett lite kraftigare sprut än när jag är nykter……

ManyaNovio

Välbekant medlem
Det är jobbigt att vara bakis. Slutat med det. Bättre att veta hur man hamnade i samma säng som arbetskollegan på konferensen….

Manya

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nix…inte bakiskåt alls…då är det massa nyttigheter och vara snäll mot mig själv.

Kan bli helt irrationellt kåt när jag är full dock…

Toppen