Fler viga kvinnor

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Omg jaaa! Vulvan på den tjejen var oerhört läcker. Har aldrig sett nåt sånt vackert. Kan inte nån länka lite bilder till fler tjejer med en sådan vacker vulva.

C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Originally posted by Tilda

Det skulle väl vara den tredje bilden som jag skulle få svårt att efterlikna...
Med risk för att förstöra den fina stämningen i tråden: Jag kan också! :)

Håller med om att den tredje är knepig. Det var inte helt smärtfritt att försöka få upp högerknät så där högt. Och hela vägen kom jag inte.

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Erik o Gbg: du råkar inte ha fler bilder på denna grymt vackra varelse?? Det venusberget... mufflan... Mums, det är det sexigaste och mest uppkåtande jag sett på länge... Mer!! :p

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SuperLasse

Erik o Gbg: du råkar inte ha fler bilder på denna grymt vackra varelse?? Det venusberget... mufflan... Mums, det är det sexigaste och mest uppkåtande jag sett på länge... Mer!! :p

Kan inte göra annat än att hålla med

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Åh gud, är det någon som har andra bilder på såna där stora vulvor?
Jag har aldrig någonsin tänt på "bullfittor", men efter den bilden kan jag inte sluta tänka på det[:0]

runknizze

Medlem
Kön
Man
Jaa det är läckert när vulvan buktar ut så där. I vår Idrottsbok så finns det en tjej på en sida som bara är si så där 13-14 år. Hon är i den ställningen som hon på första bilden och man kan se vulvan bukta ut under dressen som hon har på sig. Mmmm vad härligt.
PS. Ni tjejer som skäms för stora vulvor. Gör inte det. Det är oerhört härligt att se...

Toppen