Ganska kul tråd det här!
Alla killar har bekymmer med storleken det är ju konstaterat.
Alla tjejer har mer eller mindre bekymmer med storlek på lår, bröst och sina förtjusande ändor. (påstår jag med ett leende)
Angående signaler till reptilhjärnan och vår djuriska sida så finns det en mängd saker som är vetenskapligt belagda, t.ex att stora bröst och stora kukar ger signaler om fruktbarhet. Hur starka de signalerna tas emot av olika personer är nog ganska individuellt.
Likaså läste jag också någonstans att klarrött läppstift skickar en signal till oss killar om svullna blodfyllda blygdläppar.
Jag kan även citera tre olika tjejer som har sagt samma sak genom åren:
"Killar med stora kukar är de sämsta älskarna för de tror att det räcker med en stor kuk"
(Känns ju bra för min självkänsla eftersom jag håller till i medel-kategorin vad gäller storlek)
Det är nog bara att konstatera att smaken är som baken:...delad, och tur är nog det.
Som slutkläm vill jag bara tillägga att om en människa doftar "rätt" så är han eller hon "rätt". Svårt att förklara men så är det !
Själv tog det mig över 40 år innan jag fann en hona med rätt doftmönster. Visserligen har hon enligt egen utsago för stor ända, för hängiga bröst och för feta lår och en och annan rynka i ansiktet, men hon är underbart vacker !
Ha det bra allihopa
<center>
Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>