P
PeterGBG
Gäst
Vilka här tycker om att vara med om fontänorgasmer ?
Känner du någon som lyckats få en fontänorgasm? Har frågat runt bland kvinnor man täcks prata om sex med och ingen har härtills medgett att dom eller någon dom känner skulle få den typen av orgasm.Har aldrig lyckats få det. Men glad jag är ändå!
Jag får fontänorgasm ofta, men jag har övat många år. Det var nog när jag fyllt 45 som det riktigt kom igång, det är underbart. Gubben älskar att jag sprutar på honom.
Jag skulle också gilla det om frugan kunde få sådanaJag får fontänorgasm ofta, men jag har övat många år. Det var nog när jag fyllt 45 som det riktigt kom igång, det är underbart. Gubben älskar att jag sprutar på honom.
Jag får lite squirt ibland, när orgamsen är intense och har laddat upp ett tag. Inte så jag sprutar men den kommer en del extra vätska, känns lite som att jag kissat ner mig och det blir extra blött och kladdigt på min partner...porr fontäner...fattar inte hur de gör...måste ha tränat upp det eller är det fake?
Har haft partners som sölar ner riktigt ordentligt om jag arbetat rätt med fingrarna.
Älskar när det blir riktigt blött och de tappar kontrollen helt..
Däremot är det inte riktigt lika trevligt att behöva bädda om varenda gång..