Fråga till er killar: Har ni runkat bulle?

marlboro

Medlem
Kön
Man
en samvetsfråga i sammanhanget (passar med flera trådar här)om ni skulle gå ner på en tjej som just haft sex med polarn??
tror nog jag svarar nej på båda

live to ride!

Isdx

Medlem
Kön
Man
Samma tycker jag, redan tanken att svälja en killes sperma får mig att må illa :eek:
Däremot kan jag gott svälja min egen sperma, inga problem med det ;)

J

JethroTull

Gäst
Sexigt att se sprutande kukar men i det här sammanhanget hade jag nog fått panik av att se killarna runt bullen bli "klara" en efter en och tanken på att DET DÄR kan bli min måltid hade fått det att låsa sig fullständigt.
Såå, eh, nej...

Nudist24

Välbekant medlem
Men killar, varför så rädda för sperma. Det är mysigt att kladda med sperma och smaken är oftast inte så dålig. Heder åt er få som inte backar för lite manligt kladd.

Jag är säker på att de flesta av er som säger usch tycker det är sexigt när en tjej tar er sats i munnen. Om det är så tycker jag ni ska tänka några varv till. Lika för lika!

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Men killar, varför så rädda för sperma. Det är mysigt att kladda med sperma och smaken är oftast inte så dålig. Heder åt er få som inte backar för lite manligt kladd.

Jag är säker på att de flesta av er som säger usch tycker det är sexigt när en tjej tar er sats i munnen. Om det är så tycker jag ni ska tänka några varv till. Lika för lika!

Jag har inga problem med min egen sats. Slickar gärna om jag tidigare kommit i fittan och hånglar om jag sprutat i/runt munnen. Men är inte intresserad av någon annan mans sperma, inte ens på kanelbullar.

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man

Håller med dig Linda

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade man lekt som kåt tonåring med nära kompisar , hade ja troligen smakat av ren nyfikenhet, i dag som mogen man .tveksamt .

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det bara jag som hade hållt mig till sist och velat äta bullen?

Jag skulle nog velat ’förlora’ jag också om man hade haft en likasinnad, gärna trosklädd runkkompis. Eller gärna flera likasinnade som står och runkar ikapp över både bullar och annat fikabröd likaväl som över frukter och bär och min kaffekopp eller varför inte i ett fint vinglas.

Last edited:

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man

Du ha helt rätt! Det är inget att vara rädd för, Jag tar gärna satsen i ansiktet men sväljer inte allt. Att låta det rinna ut och droppa är mysigt! Ett nersprutat ansikte är vackert och gör mig galet kåt! Att ha det på mat är inget som lockar!

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade visserligen ofta med kompisar i 10-14-årsåldern men har aldrig ”runkat bulle”och har heller ingen tanke eller lust till att någonsin göra det. Låter lite sjukt……

Toppen