Nej!Runkbulle...
Hur många har verkligen gjort det ?
Är det en myt ?
Skulle en hetero kille göra det ?
Men killar, varför så rädda för sperma. Det är mysigt att kladda med sperma och smaken är oftast inte så dålig. Heder åt er få som inte backar för lite manligt kladd.
Jag är säker på att de flesta av er som säger usch tycker det är sexigt när en tjej tar er sats i munnen. Om det är så tycker jag ni ska tänka några varv till. Lika för lika!
Håller med dig LindaMen killar, varför så rädda för sperma. Det är mysigt att kladda med sperma och smaken är oftast inte så dålig. Heder åt er få som inte backar för lite manligt kladd.
Jag är säker på att de flesta av er som säger usch tycker det är sexigt när en tjej tar er sats i munnen. Om det är så tycker jag ni ska tänka några varv till. Lika för lika!
Har aldrig gjort det men har runkat tillsammans med kompisar i tonårenRunkbulle...
Hur många har verkligen gjort det ?
Är det en myt ?
Skulle en hetero kille göra det ?
Är det bara jag som hade hållt mig till sist och velat äta bullen?
Du ha helt rätt! Det är inget att vara rädd för, Jag tar gärna satsen i ansiktet men sväljer inte allt. Att låta det rinna ut och droppa är mysigt! Ett nersprutat ansikte är vackert och gör mig galet kåt! Att ha det på mat är inget som lockar!Men killar, varför så rädda för sperma. Det är mysigt att kladda med sperma och smaken är oftast inte så dålig. Heder åt er få som inte backar för lite manligt kladd.