När ni har sex, kan ni få orgasm av bara penetration? Varken du eller killen får smeka klittan.
Glimmer Välbekant medlem Ålder 51 Kön Man 4 mars 2010 #1 När ni har sex, kan ni få orgasm av bara penetration? Varken du eller killen får smeka klittan.
jossis Ny medlem Kön Kvinna 5 mars 2010 #2 Ja, det får jag nästan alltid. Jag brukar kunna komma flera gånger av bara det.
icka Moderator Staff Member Kön Kvinna 7 mars 2010 #3 Njae, det är mycket sällsynt... Någon gång då och då händer det, men verkligen inte ofta! Behöver oftast något i fittan och ett finger på klittan.
Njae, det är mycket sällsynt... Någon gång då och då händer det, men verkligen inte ofta! Behöver oftast något i fittan och ett finger på klittan.
I Issa Medlem Kön Kvinna 7 mars 2010 #4 Ja, det kan jag, men lite som föregående talare, brukar oftast behövas ett finger eller två på klittan också. Men bara penetration går också om killen kan hålla ut nog länge
Ja, det kan jag, men lite som föregående talare, brukar oftast behövas ett finger eller två på klittan också. Men bara penetration går också om killen kan hålla ut nog länge