19cmKUK
Välbekant medlem
- Ålder
- 53
- Kön
- Man
4. Hur stor penis storlek har du? [cm]
20cm
Mmmmmm stor stake, säkert en del säd i pungen där?
4. Hur stor penis storlek har du? [cm]
20cm
Varför i H-vete skulle jag fylla i denna undersökningen då den är till för en persons kåthet, tragiskt!
Riktigt kul blir det ju nr någon sammanställt allt och gjort snygga diagram.Är ju frivilligt , men personligen tycker jag det är rätt kul med statistik och undersökningar
Diagram och tidsserier hade varit kul. Tex se "runkfrekvensen" "säsongsvariationer" med meraRiktigt kul blir det ju nr någon sammanställt allt och gjort snygga diagram.
Val av metod, hastighet, takt kombinerat med väder, typ av glidmedel och runkmotiv. Sedan har vi klart material till en avhandling.Diagram och tidsserier hade varit kul. Tex se "runkfrekvensen" "säsongsvariationer" med mera
Har kanske skrivit om Runksidan tidigare men på 1990-talet fram till kanske år 2010 eller liknande fanns en sida med detta namnet vars upplägg var just runkformulär som i regel broderades ut med olika historier. Adressen var mattezelle.com eller möjligen mattezelle.se (som numer direktlänkar till chaturbate).
431. Hur gammal är du?
Hittade pappas p-tidningar och fick inspiration. ” jaha ska nån suga på den, så känns det skönt?” Sagt och gjort. Min första orgasm tillika ”avsug” fick jag med snoppen i damsugarslangen. 9 år gammal. För alltid förändrad efter det...2. Hur gammal var du när du börja onanera?
Så gott som varje dag, minst en gång3. Hur ofta onanerar du?
Varierar lite beroende på hur kåt jag är. Brukar ligga på runt 19-20cm, men dock alltid tjock och fyllig på 14cm omkrets.4. Hur stor penis storlek har du? (cm)
På bild och video, definitivt. Stora bamsiga dasar gör sig bättre. IRL är det inte så viktigt, så länge det rör sig om ”Vuxen-storlek” och inte micropenis syndrom.5. Tycker du att storleken spelar roll?
Bög. Homo. Kuksugare.6. Vilken sexuell läggning har du?
Faktiskt aldrig. Dock hände det en gång när jag var 15 att min syrra hittade en av mina använda kondomer som jag försökt spara för återanvändning. Hon måste målinriktat ha letat igenom mitt rum för det fanns inga möjligheter att hon bara ”råkat” hitta den. ”Jävla fitta”, jag blev SÅ sur på henne kommer jag ihåg... hahaha7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till.
Hemma med telefonen, datorn, och så klart hemma hos kk/runkpolare om sån finns.8. Vilka ställen onanerar du på?
Hej, det är så att vi är några håller på med en undersökning och vi skulle villja ha svar på några frågor... Endast killar.
1. Hur gammal är du? 45
2. Hur gammal var du när du börja onanera? 8 år cirkus
3. Hur ofta onanerar du? 2-4ggr per dag
4. Hur stor penis storlek har du? [cm] 23cm
5. Tycker du att storleken spelar roll? ja
6. Vilken sexuell läggning har du? bi
7. Har du blivit ertappat när du runkat? I så fall, berätta om hur det gick till. Ja, av min fd svärmor (det slutade med att hon gick från ilska till kåthet)
8. Vilka ställen onanerar du på? Hemma, på jobbet, i bilen, överallt typ.
Vi tackar dig för din medverkan
Här har vi snart ett nytt statistikår på gång!Riktigt kul blir det ju nr någon sammanställt allt och gjort snygga diagram.