Frugan runkar mig

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härlig film att se. Min första hustru ville aldrig ha några avvikelser i sängen. Enkel sex till bådas belåtenhet o sen sova. Gifte om mej för 15 år sedan med en kvinna som aldrig haft oralsex. Hon sa redan första gången vi blev intima att hon ville prova något nytt i livet och det var att vid förspelet suga min kuk. Och det har hon gjort sedan dess, måste ibland hejda henne så att inte festen slutar för tidigt...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Härlig film att se. Min första hustru ville aldrig ha några avvikelser i sängen. Enkel sex till bådas belåtenhet o sen sova. Gifte om mej för 15 år sedan med en kvinna som aldrig haft oralsex. Hon sa redan första gången vi blev intima att hon ville prova något nytt i livet och det var att vid förspelet suga min kuk. Och det har hon gjort sedan dess, måste ibland hejda henne så att inte festen slutar för tidigt...
Lyckost till att fått en sådan fru. Min fru är som din första, bortsett från att hon sög mig några ggr när vi var tonåringar. Hon gillade det inte och har sedan dess inte tagit min kuk i närheten av munnen. Trots det har jag slickat henne otaliga gånger. Vi varit gifta nu i snart 45 år. Men enkel sex med den man gillar är inte heller fel. Mjukt och skönt och båda får vi orgasm och är tillfredsställda efteråt. Frun får numera ofta 3-4 orgasmer i rad och det är en njutning att vara henne nära och vara en del av hennes orgasmer...

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Du kan vara lycklig som har det så fint med frun. Alla klarar inte oralsex men kan kanske en del andra mysiga konster...
Knulla på och onanera mera!

Toppen