Ful gubbe, även annars?

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
brukar alltid vara någon eller några yngre förmågor som hänger där på nakenstränderna(?)

har haft tur de gångerna jag varit där, mycket ögongodis. både på naturist och textilstränder
intressanta är att många kvinnor vågar bada nakna på vanliga stränder när det är folktomt...

har haft några riktigt fina "kompisar" på stranden den senaste veckorna...
händer inget, men det "livar" upp med lite flört
Det var verkligen inget ögongodis på plats idag. Jag kände mig som rena ungdomen trots mina snart 58 år. Det var bara 70+ (min gissning) och majoriteten var kraftigt eller mycket kraftigt överviktiga. Speciellt damerna. Tragiskt när vikten får dra iväg så mycket att det markant påverkar rörelseförmågan. Får se om det ändras närmare helgen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det var verkligen inget ögongodis på plats idag. Jag kände mig som rena ungdomen trots mina snart 58 år. Det var bara 70+ (min gissning) och majoriteten var kraftigt eller mycket kraftigt överviktiga. Speciellt damerna. Tragiskt när vikten får dra iväg så mycket att det markant påverkar rörelseförmågan. Får se om det ändras närmare helgen.
:LOL:

Trist...
 

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Befinner mig just nu på en typisk sommardestination så här är relativt lite folk överhuvudtaget. Ska däremot avsätta några timmar i Borgholm på vägen hem. Där är nog chansen bättre för ögongodis än där jag är nu.
 
Toppen