Klart att det rycker i baugettenTrevliga rapporter Doc
Händer aldrig att du blir hård framför den du pratar med och klär i dina tankar? Om ja, har nån sett och har du fått reaktioner på det?
Extra fysisk stimulans från sadeln ocksåKlart att det rycker i baugetten
Men de enda gånger jag fått ordentligt hårt stånd på gymmet har varit på spinningklasser... där man mörkret kan rätta till styvheten utan att det märks alltför mycket
Men en träningskompis tyckte inte att man kunde skriva på träningssociala medier att man blev hård... frun tyckte bara det var kul...
Klart att det rycker i baugetten
Men de enda gånger jag fått ordentligt hårt stånd på gymmet har varit på spinningklasser... där man mörkret kan rätta till styvheten utan att det märks alltför mycket
Men en träningskompis tyckte inte att man kunde skriva på träningssociala medier att man blev hård... frun tyckte bara det var kul...
Skulle gärna erbjuda lite protein där
Mycket protein...Skulle gärna erbjuda lite protein där
Kan erbjuda hjälp med stretching också, av alla hål mha kuk, fingrar, hand. Stretching av kroppen också, knulla henne i olika positioner, göra nytta av 'boxen' som finns på många gym nu, remmar, romerska ringar...Mycket protein...
Och en rejäl och hård kuk....
Vill hon ha en ordentlig omgång cardio kan hon få rida...
sällan mina heller......Mina pass slutar aldrig sådär :')
sällan, men inte aldrig?sällan mina heller......
full fokus på träningenSom sagt... Mycket ögongodis på gymmet. Dock kör jag alltid fullt fokus på mina set.