Fundering på vart kvinnor går.

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nää, men det gäller ju att båda parter har samma förväntningar..... :)
Ett bra knull eller kuklek, utan speciellt mycket tanke är ju bra. Det är däremot inte bra, med killar som springer runt och bara är sprängkåta och bär sej dumt åt mot tjejer/kvinnor.
Så jag vidhåller nog att det är bäst med killar/män som är så pass mogna att man kan skilja på vilket huvud man skall använda.

Ooops! Nu blev det seriöst :)

Seriöst - tror du att någon har en annan åsikt?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ooops! Nu blev det seriöst :)

Seriöst - tror du att någon har en annan åsikt?

Jo, nu blev det seriöst! För detta är viktigt - tycker jag.... :)
Som svar på din fundering, så verkar ju ett gäng ynglingar som var på koncert i Kungsan i somras inte riktigt ha ordning på det!?
Samtidigt som vi vuxna leker lekar här på skoj - så måste vi uppfostra de underifrån kommande generationerna - även över etnicitetsgränser.

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Som svar på din fundering, så verkar ju ett gäng ynglingar som var på koncert i Kungsan i somras inte riktigt ha ordning på det!?
Samtidigt som vi vuxna leker lekar här på skoj - så måste vi uppfostra de underifrån kommande generationerna - även över etnicitetsgränser.
Holy shit!
Trodde aldrig att jag skulle diskutera dessa frågor när jag blev medlem i ett forum som handlade om onani.
Självklart håller jag med dig! Tack för att du finns (y)

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man

Jo, håller med fast etnicitet är helt ointressant för mig här. Oavsett vem som beter sig illa ska de uppfostras, anmälas, hindras whatever. Nog om det - nu ägnar jag mig åt synd i stället.

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jo, håller med fast etnicitet är helt ointressant för mig här. Oavsett vem som beter sig illa ska de uppfostras, anmälas, hindras whatever. Nog om det - nu ägnar jag mig åt synd i stället.
Så sant!
Och apropå synd och trådens ämne: När det går så går det - oavsett för vem...;)

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ber om ursäkt för urspårningen....... got carried away... ;)

Kommer omedelbart att återuppta syndande och annat uppkåtande! / I

Toppen