Funkar allt när man är kåt?

Jenny_H

Välbekant medlem
Smekte min fitta och kollade på underbar porr för några dagar sen, och insåg att när jag blir riktigt kåt så kan jag typ kolla på det mesta även sånt jag inte tänder på. Så min fråga är när ni är kåta kan ni kolla på vad som tills ni kommer eller kan ni bli avtända även i stundens hetta och tappa lusten helt?

Pierre 69

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Ja för min del så funkar allt när jag är riktigt kåt
Eller kanske inte riktigt allt våld och liknande är avtändande för mig

peterpeter

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
Smekte min fitta och kollade på underbar porr för några dagar sen, och insåg att när jag blir riktigt kåt så kan jag typ kolla på det mesta även sånt jag inte tänder på. Så min fråga är när ni är kåta kan ni kolla på vad som tills ni kommer eller kan ni bli avtända även i stundens hetta och tappa lusten helt?
I stundens hetta kan det bli vad som helst för mig, tappar alla hämningar

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Kan tända till på kinks som jag vanligtvis är helt ointresserad av
Men är man redan "uppskruvad" och kåt så kan man bli ordentligt upphetsad av dem :love:

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
För mig är det nästan baklänges, börjar med att runka till bukkake, ansiktssprut eller orgasmer men sprutar till någon bekant/kollegas ansikte eller urringning.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jo, får nog säga att är man uppe i varv så att säga, så går jag igång på mycket som jag kanske inte vanliga fall riktigt tänder på. Typ BDSM, piss, mm. Typ grejer jag inte skulle titta på till att börja med...

Toppen