Kan verkligen rekommendera ett klubb-besök. Det behöver inte innebära att ni måste swinga med andra par. Gå dit och titta (och bli tittade på) till att börja med. Riktigt najs!Jag har på senaste tiden blivit mer och mer sugen på att gå på klubb. Igår när jag tog upp det med maken verkade även han intresserad. Är ni några som har erfarenhet av swingerslivet? Vart ska man gå? Antingen som ensam tjej eller som par.
Kan verkligen rekommendera ett klubb-besök. Det behöver inte innebära att ni måste swinga med andra par. Gå dit och titta (och bli tittade på) till att börja med. Riktigt najs!
Haha, ja det verkar vara lite trixigt för singelkillar. Jag kan tänka mig att gå som ensam tjej eller med maken. Det är inte så lätt att komma iväg båda när det är en bit bort och man behöver barnvakt osv... Men barnen blir ju äldre och lättare att lämna bort vad det lider!Jag vill ha tips vem man ska gå med
Finns ställen som även släpper in singelkillar.Haha, ja det verkar vara lite trixigt för singelkillar. Jag kan tänka mig att gå som ensam tjej eller med maken. Det är inte så lätt att komma iväg båda när det är en bit bort och man behöver barnvakt osv... Men barnen blir ju äldre och lättare att lämna bort vad det lider!
Fanns tidigare en swingersklubb Helsingborg och Landskrona, södra Sverige, men grannarna klagade så mycket på biltrafiken att den fick lägga ner. Rigida typer det finns...
Den sidan hittade jag också. @litekinkykille : har du erfarenhet av den klubben? Adam & Eva såg ju lite mer proffsigt ut på hemsidan...
Vi har hört talas om den men jag har aldrig hittat hemsidan. Har doktorn någon recension tro? Verkar ju vara värt ett besök om man har vägarna förbi.Den sidan hittade jag också. @litekinkykille : har du erfarenhet av den klubben? Adam & Eva såg ju lite mer proffsigt ut på hemsidan...
Vi har hört talas om den men jag har aldrig hittat hemsidan. Har doktorn någon recension tro? Verkar ju vara värt ett besök om man har vägarna förbi.
Vi har ju också funderat på det här med klubbar, men bor ju så högt upp i landet. Men får kanske göra någon resa söderut och besöka någon klubb. Som även skrivit här så verkar ju sex inte vara något man måste deltaga i, utan man är fri att göra hur man vill.
Det vi undrar lite över är ju ålder också? Hur ser det ut med ålderspannen på klubbarna. Skulle ju vara roligast med lite blandat och par i ens egen ålder.