Gömd kamera och tjuvkika

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
24
Kön
Kvinna
Kanske lite oetiskt och/eller off topic. Tjuvkika och titta har nog alltid varit en grej för mig, allt ifrån att ha sett siluetterna av en kompis knulla sin flickvän efter en fest, sett granntjejen topless genom hennes sovrumsfönster, till att ha hittat ett kikhål till damernas duschrum på ett vandrarhem på en skolresa, och blivit stenhård av att se tjejerna i klassen stå och tvåla in sig. Allt var före mobiltelefoner med kamera.

Har tänkt på hur det skulle varit att ha kunnat filma i sådana lägen. Är det någon här som har testat att göra det? I vilka situationer? Måste finnas alla möjligheter nu med kamerateknik som är näst intill mikroskopisk.
Dold kamera och andra spännande sker :)
Det fanns förr en webbsida som var från ett ställe med solarium. I några fanns det webbkameror.
De som valde att sola i solarium med webbkamera solade gratis. Nästan alla valde solarium med webbkamera. Jag hade gjort det....
Nästan alla onnande eller visade fittan.

För flera år sedan hyrde jag och en tjejkompis en privat stuga i Sälen. Den var larmad och med kameror i varje rum. Min kompis som hyrt där förut sa att gubben som hyrde ut satt och kollade i mobilen...
Jag tror hans mobil brann upp ... he he

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Dold kamera och andra spännande sker :)
Det fanns förr en webbsida som var från ett ställe med solarium. I några fanns det webbkameror.
De som valde att sola i solarium med webbkamera solade gratis. Nästan alla valde solarium med webbkamera. Jag hade gjort det....
Nästan alla onnande eller visade fittan.

För flera år sedan hyrde jag och en tjejkompis en privat stuga i Sälen. Den var larmad och med kameror i varje rum. Min kompis som hyrt där förut sa att gubben som hyrde ut satt och kollade i mobilen...
Jag tror hans mobil brann upp ... he he
Vill du berätta vad han såg?

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
På eroprofile.com finns rätt många smygfilmade grejer, från dom som har sex på nakenbad till spionkameror i omklädningsrum/duschar, många från Ryssland och såna länder. Väldigt upphetsande :)

Toppen