D
Deleted member 67733
Gäst
Avsugen i en provhytt. Kan säga att det gick fort för mig. Lite pinsamt efteråt bara.
hehe häftigt, är du präst??Knullat i kyrkans lokaler....
hehe häftigt, är du präst??
hehe häftigt, är du präst??
Nej, jag är varken präst eller katolik! Jag var bara ung och jättekåt på en jämngammal kyrklig tjej!
Så länge alla är nöjda så...Är de där uttalat religiösa eller kyrkliga som jag upplevt är som mest ”dirty” i sängen när man väl får dem dit. Roligast var hon som absolut inte ville ha vaginal sex för hon trodde på att vara oskuld tills hon gifte sig. Men jag fick ta henne analt och i munnen hur mycket jag ville. Hon älskade att bli munknullad medan hon lekte med en dildo, så ”oskuld” var ju mer semantiskt...så att säga...
Är de där uttalat religiösa eller kyrkliga som jag upplevt är som mest ”dirty” i sängen när man väl får dem dit. Roligast var hon som absolut inte ville ha vaginal sex för hon trodde på att vara oskuld tills hon gifte sig. Men jag fick ta henne analt och i munnen hur mycket jag ville. Hon älskade att bli munknullad medan hon lekte med en dildo, så ”oskuld” var ju mer semantiskt...så att säga...
Mina mest fantastiska sexakter har jag haft med en gift pingstvän! Ingen har någonsin sugit mig så skönt som hon, låtit mig spruta i munnen och sedan kyssas!