Har en ganska otvungen relation med kompisen och hans sambo och jag hälsade på dem i en sommarstuga förra sommaren. Jag och kompisen hade badat bastu och nu satt vi i morgonrockarna och bläddrade i några gamla Private med en porrfilm på TVn. Hans sambo pysslade runt helt ok med att vi slappnade av. Efter en stund sa hon dock ifrån att ”så där ni inte ha det, jag ser ju hur ni ser ut, nu vill jag att ni sprutar på era egna magar, seså sätt igång!” Vi protesterade lamt men hon stod på sig. ”Får vi lite show då?” försökte kompisen men hon sa nej. Vi öppnade morgonrockarna och började, lite pinsamt men upphetsande. Vi hade flyttat oss så att vi satt bredvid varandra i varsin stol och hon satt mitt emot oss. Vi hörde, men såg inte, TVn så förutom situationen var det bara bilderna de uppslagna porrtidningarna som ”hjälpte oss”. Jag njöt och hade inte bråttom och kompisen stressade inte heller, vi runkade ganska lugnt våra praktstånd. Hon gillade säkert hon såg eftersom hon, tvärtemot vad hon sagt, började öppna upp sin klädsel också. Efter ett tag var vi igång alla tre, men var och en för sig, tills det gick för oss, en i taget med de andra som intresserade åskådare. Har sällan haft bättre sex ens med beröring!