Gift, endast jag här. Mannen är oviss... ;)
G G-mannen [adjö] Gäst 29 april 2006 #22 Säger samma sak som jenni, fast tvärtom eller hur det nu var (krångligt det här). Kort sagt: Gift, min hustru oviss
Säger samma sak som jenni, fast tvärtom eller hur det nu var (krångligt det här). Kort sagt: Gift, min hustru oviss
Skinnfri Aktiv medlem Kön Man 1 maj 2006 #23 Jag hänger på Jenni jag med. Hustrun har en identitet hä men använder den sällan
H Härligheten(slutar på egen begäran) Gäst 2 maj 2006 #24 Gift och två barn. Mannen vet att jag är här....men har ingen id själv vad jag vet ....
Smakfullt Välbekant medlem Kön Man 30 augusti 2014 #25 Jag är gift. Min fru vet inte ännu men jag har planer på att inviga henne.
jm Välbekant medlem Kön Man 4 september 2014 #26 Gift, två barn. Frugan brukade titta in här tidigare på mitt konto, nu är det mest jag själv
Erektionskillen Välbekant medlem Kön Man 28 september 2014 #31 Min är också bortrest i helgen. Så det har varit en hel del onani måste jag erkänna!
sambo-tjej Välbekant medlem Kön Kvinna 2 oktober 2014 #32 sambo och tror att det bara är jag som är här
Indulgence Välbekant medlem Ålder 62 Kön Man 2 oktober 2014 #33 Gift och hustrun är inte här. Känner heller inte till mina små hobbies.... tror jag i alla fall.....