sambokille27
Medlem
- Kön
- Man
hej!! någon som testat nya från gillette??? vibrerar så gott sätt den mot ollonet och ni får en härlig upplevelse
Originally posted by aandersa
var kan man köpa substanserna du tar, oversexualized? de verkar sköna
var kan man köpa substanserna du tar, oversexualized? de verkar sköna
oversexualized, jag är elektroingenjör och vet en hel del om EM-vågor. det du skriver är rent jävla nonsens.
Originally posted by freshman
Nä, sorry jag kom på mig själv med det där med roterande magnetfält. Det jag tänkte på var att alla magnetfält är slutna, dvs en fältlinje går runt och in i sigsjälv igen. Visst är det så? Rätta mig om jag har fel.
Det jag menar är att det måste finnas större och mer skadliga motorer i hemmet än just rakapparatens lilla vibrationsalstrare. Hur fungerar en vanlig vibrator/dildo? Är det annan teknik i den, någon som vet?
Originally posted by jonte82
Men hallå...!!
Ni elektroingenjörer kan väl surfa in till nåt teknikforum och snacka ihop er.
Vi andra skiter i magnetfält och allt vad det heter.
Känns lite "off topic" i detta forumet.
Originally posted by sprutkillen
Kan bara hålla med jonte. Runka eller nåt istället grabbar
Originally posted by Asia
"Alltför många människor har "skitit i" magnetfälten alltför länge. Nu får vi betala priset..."
Du menar, att nu får du betala priset. Jag misstänker starkt att du talar av egen erfarenhet.
Originally posted by galen
oversexualized:
dock det du glömmer att påpeka gällande dessa "möjliga cancerogena" saker är att nu för tiden så gillar hela jävla världen att upptäcka oj det här är farligt det finns en 0.002 % risk att en på 100 000 kan få cancer av detta...
t.ex. då de upptäckte att chips är cancerframkallande, likså att sitta framför datorn. snart så ska du nog se att d varnar för att ha sex i en säng nära ett elutag eller nå, på grund av cancerrisken.
det enda de där testerna gör är att skrämma skiten ur bland annat usas befolkning så de ska tjäna pengar på folk som köper "cancer säkra" vilket är mer eller mindre samma skit ändå.
men kom ihåg en sak syret i luften är fan giftigt för oss och vi lever ändå? eller hur?
Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden