Gillar att visa..

Jules75

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla

Min mest återkommande onanifantasi är att jag visar kuken eller onanerar för en tjej, som då oftast onanerar också. Blir bara så himla kåt av att en tjej kollar på min kuk, och njuter av det då självklart. Häromdagen t ex, låg jag och solade i en park och framför mig låg två tjejer och solade i bikini. Naturligtvis fick jag stånd och tanken på att de skulle råka se det och komma över och be mig onanera för dem gjorde mig inte direkt mjukare.

Förutom framför mina flickvänner, har jag aldrig onanerar för någon, men jag runkade för en tjejkompis en gång över webbkameran och det var grymt. Träffar henne inte så ofta, men jag fantiserar om att hon ber mig runka för henne live nästa gång vi ses ;)

Har även, vid uppmaning, visat kuken för några andra tjejkompisar. Bara deras förväntansfulla blickar, när jag knäppte upp, fick mig att få stånd. Det är inte det att den är så värst stor eller så, jag bara tycker den är snygg och jag gillar att visa upp den.

Vad säger ni? Finns det någon likasinnad? Framför allt, finns det tjejer som har såna fantasier och tankar? Eller finns det tjejer som ligger i parken och fantiserar om just han som ligger och onanerar? Hur skulle ni tjejer reagera om ni såg en snygg kille som låg och runkade i samma park? Upphetsning eller anstöt?

jonne71

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla

Min mest återkommande onanifantasi är att jag visar kuken eller onanerar för en tjej, som då oftast onanerar också. Blir bara så himla kåt av att en tjej kollar på min kuk, och njuter av det då självklart. Häromdagen t ex, låg jag och solade i en park och framför mig låg två tjejer och solade i bikini. Naturligtvis fick jag stånd och tanken på att de skulle råka se det och komma över och be mig onanera för dem gjorde mig inte direkt mjukare.

Förutom framför mina flickvänner, har jag aldrig onanerar för någon, men jag runkade för en tjejkompis en gång över webbkameran och det var grymt. Träffar henne inte så ofta, men jag fantiserar om att hon ber mig runka för henne live nästa gång vi ses ;)

Har även, vid uppmaning, visat kuken för några andra tjejkompisar. Bara deras förväntansfulla blickar, när jag knäppte upp, fick mig att få stånd. Det är inte det att den är så värst stor eller så, jag bara tycker den är snygg och jag gillar att visa upp den.

Vad säger ni? Finns det någon likasinnad? Framför allt, finns det tjejer som har såna fantasier och tankar? Eller finns det tjejer som ligger i parken och fantiserar om just han som ligger och onanerar? Hur skulle ni tjejer reagera om ni såg en snygg kille som låg och runkade i samma park? Upphetsning eller anstöt?

Tja,
har testat att runka öppet, förra sommaren vid badet. Två brudar var där då och de tittade på fascinerat!

Jules75

Ny medlem
Kön
Man
Tja,
har testat att runka öppet, förra sommaren vid badet. Två brudar var där då och de tittade på fascinerat!

[/quote][/quote]

Så du bara slängde fram den, fast du visste att de skulle se? Coolt! Själv skulle jag nog inte våga det.

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe, är ju en spännande tanke att göra det offentligt. Problemet är ju att man inte vet hur omgivningen reagerar. Vore trist om det blev problem bara för att man ville runka lite...

Fantasierna har jag också, känns lite spännande sådär. Har "råkat" hamna i situationer där tjejkompisar sett mig naken både med och utan stånd. De har alltid haft möjligheten att bara vända om och titta åt ett annat håll men ofta har de kikat och gjort något roligt av det. Det är rätt nice. :cool:

Benster112

Medlem
Kön
Man
Du undrar om det finns likasinnade!? HEHE! Kolla bara in "storlek med bild"-tråden, eller alla edna filmer på forummedlemar som runkar så har du nog svaret.

Du..mmm..kan ju börja med att lägga upp några bilder i ditt krypin... :D

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
skulle jag råka komma på en kille att onanera offentligt skulle jag nog ha svårt att bara gå därifrån :oops:

M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag skulle helt klart bli upphetsad, men skulle nog gå därifrån i alla fall... :oops:

Jules75

Ny medlem
Kön
Man
mgk: Visst är det så. Man vill ju inte bli anmäld, hehe.

Benster1111: Hehe. Ja, jag har ju inte varit jätteaktiv i forumet, så jag har inte hunnit med alla trådar. En bild kanske inte är omöjligt att fixa ;)

sambo-tjej: Skulle du titta, smygkika eller titta bort? Skulle du kunna göra ngt själv om läget var rätt?

MissSecret: Hur skulle du kunna gå om du blev upphetsad? Hem för att onanera själv då eller?

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna

Benster1111: Hehe. Ja, jag har ju inte varit jätteaktiv i forumet, så jag har inte hunnit med alla trådar. En bild kanske inte är omöjligt att fixa ;)

sambo-tjej: Skulle du titta, smygkika eller titta bort? Skulle du kunna göra ngt själv om läget var rätt?

MissSecret: Hur skulle du kunna gå om du blev upphetsad? Hem för att onanera själv då eller?

titta eller smygkika....skulle kunna tänka mig att själv göra något i stundens hetta ja :oops:

M

Gäst

Japp, skulle tro det...fast det är svårt att säga, om killen ifråga är attraktiv och jag är tillräckligt kåt så skulle jag kanske börja smeka mig själv inför honom också... :oops:

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Detta är typ min nummer 1 sexuella fantasi. Skulle nästan göra vadsomhelst för att "lagligt" få visa upp min styva lem för någon vilt främmande kvinna, helst på offentlig plats.

Nille75

Ny medlem
Kön
Man
sambo-tjej och MissSecret: Då är det bara hoppas att man springer på er eller likasinnade nästa gång nöden kräver ;)

M

Gäst
sambo-tjej och MissSecret: Då är det bara hoppas att man springer på er eller likasinnade nästa gång nöden kräver ;)

Har du tur så kommer vi förbi samtidigt och ger dig en liten show ;):p

curiousante

Medlem
Kön
Man
Det är min främsta fantasi också! Att få runka inför tjejer. Har lite smått försökt få tag i någon som skulle kunna tänka sig att göra det, men inte haft någon framgång än... :( Har inte heller vågat ta fram den framför någon heller...

kileroy

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Det skulle vara så häftigt att på runka inför en eller flera tjejer som vill titta, synd att möjliheten inte dyker upp särskilt ofta:D

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag har en gammal fantasi där jag blir påkommen av en mogen kvinna med att runka i sängen, och inte slutar, och hon står kvar och tittar tills jag sprutar. :oops:

Toppen