hejsanhoppsan
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Det har hänt, även klämt på kuken när man suttit i kö genom stan... har hänt det slutat med utlösning, blir jäkligt kladdigt i kallingarna då. haha
Jag skulle gärna runka ihopVore trevligt med runksällskap i bilen en kväll då och då i lugn och ro med trevligt samtal om tabuämnen.
Skicka pmJag skulle gärna runka ihop
Har skickatSkicka pm
Skicka p
Låter sköntVore trevligt med runksällskap i bilen en kväll då och då i lugn och ro med trevligt samtal om tabuämnen.
Jag runkar ofta i bilenBåde skönt och spännande att ha kuken framme i bilen. Är det mörkt ute så händer det att jag är naken eller nästan naken när jag kör. Tyvärr lite svårt att hitta likasinnade på praktiskt avstånd
Det är skönt att runka i bilenBåde skönt och spännande att ha kuken framme i bilen. Är det mörkt ute så händer det att jag är naken eller nästan naken när jag kör. Tyvärr lite svårt att hitta likasinnade på praktiskt avstånd
KiK grupper och Qruiser funkar också braOm man gillar att runka i bilen så är BC (bodycontact.com) en bra kontaktkälla, många där som gärna träffas för runk i bilar och utomhus. Skulle nog gå att fylla bilen med sperma på en vecka, klar överdrift, men många sprut skulle man kunna få till.