ManyaNovio
Välbekant medlem
Absolut i ansiktet... Helst där man inte har möjlighet att torka bort det..
Älskar detSå sexigt och ge i ansiktet eller mun
Vart är detta stället i Norrköping, låter trevligt?Det bästa som finns! Vill ta satsen i munnen, belöningen. Det finns ett ställe här i Norrköping dit män åker för att sola. Bra mötesplats för tillfälligt sex. En gång när jag var där var det en jäkla trafik... Sög nog av tolv -tretton stycken på en eftermiddag. Den yngsta ca femton år och den äldsta runt sjuttio med en riktig hästkuk. Efteråt åkte jag förbi badet för att tvätta av mig, där var det tre yngre killar i duschen, de var från Norge, här på fotbollsturnering. Ni kan ju gissa vad som hände... Jag på knä och alla tre runkade och sprutade i min mun. En underbar sommardag
kDet är trevligt med att få satsen både i ansiktet och munnen
Skulle vara skönt med en kväll med dig..Absolut i ansiktet... Helst där man inte har möjlighet att torka bort det..
Gäller att ladda upp så man sprutar rejält, brukar hålla mig några dagar samtidigt som jag kollar en del porr så jag är rejält kåt, samt att jag dricker lite extra vatten, brukar ge mig ett rejält sprut me blaskig sperma som blir bra tryck i så jag når ansiktet, sen gäller det att sikta, men är ju inte helt rätt att träffa.Sväljer du?Hur gör man för att ta sin egen sperma i munnen och svälja?Jag vill göra det som en lite hemlig dröm jag har.