Härlig händelse i helgen, var på nakenbad och hittade en bra plats att lägga mig. Härligt att känna solen och vinden smeka min kuk…
Det hade varit en kall, blåsig och mulen morgon, men nu kom solen och värmen. Men det gjorde att det var väldigt få som var här. Det var bara jag och två gubbar till. Jag hann bara ligga i typ tre minuter innan en av dem kommer och frågar om han får slå sig ner. Hans kuk är halvhård och jag säger gärna!
Vi pratar i ett par minuter innan han börjar smeka mig och det dröjer inte länge innan kondomer åker på och vi ligger i en 69 o suger…
Ser i ögonvrån hur den andra gubben har kommit fram och står o runkar… Han får en kondom och vi ändrar ställning nu ligger jag och suger en hård gubbkuk, får min kuk sugen, solen skiner och vi är härligt nakna och kåta!
Det slutar med att jag ligger på rygg, de står på knä på varsin sida och sprutar ner mig! Kladdig med sperma på bröst och mage sprutar jag! Ligger och leker en stund med sperman innan jag får hjälp att torka av den.
Vi snackar en stund efter om vad vi gillar och nästa gång tar vi med glidmedlet!
Ok, inte sprut i ansiktet kanske, men saftey first! Vill inte ta med något otrevligt hem…