Gillar du att ta emot ansiktssprut?

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar att bli nedsprutad, känns härligt att vara spermaslyna! Har hänt ett par gånger. Bästa gången var på Ågesta nakenbad där tre kukar sprutade ner mig. Galet sexigt att stå på knä i solen och se tre härliga ståkukar bli runkade, se försatsen rinna och sedan sprutet. Härligt att sedan bli smekt till orgasm medans jag lekte med sperman…
Jag sprutar gärna ner någon annan också, det händer oftare än att jag tar emot tyvärr…

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det handlar väl om män som sprutar har aldrig gjort i ansiktet på någon man eller vill göra, men om kvinna blir väldigt eller får en sprutorgasm det gillar jag. Vill inte att någon man sprutar på mig, ha en runk polare är en sak men behöver ju inte spruta på varandra.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det handlar väl om män som sprutar har aldrig gjort i ansiktet på någon man eller vill göra, men om kvinna blir väldigt eller får en sprutorgasm det gillar jag. Vill inte att någon man sprutar på mig, ha en runk polare är en sak men behöver ju inte spruta på varandra.
Jag tar gärna ett eller flera sprut över min kropp. Det är så skönt att smeta ut sperman på magen och mina bröstvårtor. Gott även att få en annan mans sperma på kuken som man har som runkglidmedel....
Däremot gillar jag det inte i ansiktet.

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Härlig händelse i helgen, var på nakenbad och hittade en bra plats att lägga mig. Härligt att känna solen och vinden smeka min kuk…
Det hade varit en kall, blåsig och mulen morgon, men nu kom solen och värmen. Men det gjorde att det var väldigt få som var här. Det var bara jag och två gubbar till. Jag hann bara ligga i typ tre minuter innan en av dem kommer och frågar om han får slå sig ner. Hans kuk är halvhård och jag säger gärna!
Vi pratar i ett par minuter innan han börjar smeka mig och det dröjer inte länge innan kondomer åker på och vi ligger i en 69 o suger…
Ser i ögonvrån hur den andra gubben har kommit fram och står o runkar… Han får en kondom och vi ändrar ställning nu ligger jag och suger en hård gubbkuk, får min kuk sugen, solen skiner och vi är härligt nakna och kåta!
Det slutar med att jag ligger på rygg, de står på knä på varsin sida och sprutar ner mig! Kladdig med sperma på bröst och mage sprutar jag! Ligger och leker en stund med sperman innan jag får hjälp att torka av den.
Vi snackar en stund efter om vad vi gillar och nästa gång tar vi med glidmedlet!
Ok, inte sprut i ansiktet kanske, men saftey first! Vill inte ta med något otrevligt hem…

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har klarat grundkursen genom att spruta mig själv både i ansikte och rakt in i munnen vilket gav mersmak, men har inte fått sprutet från någon annans kuk vare sig i mun eller ansikte, även om jag fått andra att spruta.

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Mannen jag träffade regelbundet tidigare så brukade vi spruta i varandras ansikte som omväxling till att spruta på oss själva eller att jag kom i hans mun. Härlig känsla och höra hans tilltagande stön och någon sekund senare få satsen i mitt ansiktet. Har även sprutat mig själv i ansiktet några gånger.

Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Eftersom den tiden då jag kunde slicka på mitt eget ollon och ta satsen i munnen - med precision... är ca 10 år och +15 kg tillbaka i tiden, så får jag numera nöja mej med att tilta arbetsstolen bakåt, ligga horisontellt och sedan försöka sikta mot ansiktet och munnen.
Det går oftast ganska dåligt.... kort, snett, för långt, för högt..... men, så ibland lyckas jag spruta mej själv i ansiktet eller rent ut av i munnen.

Lekkamraters sagge är jag försiktig med och tar inte in i kroppen. Vill inte hamna i svårförklarade situationer hemma eller hos Husläkaren.

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Jag har många homo-/bisexuella pojkvänner som jag suger kuken åt. Suger dem tills de sprutar. Ibland tar jag deras sats i munnen och sväljer den. Men helst tar jag deras sprut i mitt ansikte. Gillar att bli "duschad" med sperma i ansiktet, helst med stora satser. Vill ha sperma över hela ansiktet, i pannan, i ögonen, över näsan, på kinderna. Jag njuter av att känna spermakladdet i mitt ansikte. Och det vill jag njuta av länge. Så jag torkar inte bort sperman direkt, utan låter den vara kvar i ansiktet. Känna hur sperman sakta börjar rinna nedför ansiktet, ned mot hakan och sedan droppa ned på min behå. Jag låter sperman vara kvar i timmar, ända tills den helt har torkat in på huden. I bästa fall har jag kvar intorkad sperma i ansiktet när jag går och lägger mig på kvällen.

Kukbur69

Medlem
Jag har blivit sprutad i ansikte och mun tre gånger. Älskar att ha en hård kuk i ansiktet och belöningen är rejält med sperma. Senaste gången torkade jag inte bort det från ansikte och hår utan gick tvärs över gatan och handlade på ICA med sperman rinnande i ansiktet. Det kändes jäkligt kinky.

Toppen