Jag tycker det är såå grymt skönt.
Gismo Aktiv medlem Kön Man 3 maj 2024 #2 Jag har tyvärr aldrig haft förmånen att uppleva det, men det är en stark önskan.
S sthlmMan08 Ny medlem Ålder 59 Kön Man 3 maj 2024 #4 Har gjort det på tjejer men aldrig på en kille. Skulle nog vara skönt att bli det.
D Deleted member 71824 Gäst 3 maj 2024 #5 älskar få det eller ett finger när man suga av men älskar slicka rövhål underbart att se hur dom njuter av detta .
älskar få det eller ett finger när man suga av men älskar slicka rövhål underbart att se hur dom njuter av detta .
Nicke C Välbekant medlem Kön Man 3 maj 2024 #8 Fripster skrev: Åååå älskar både att få göra det och att få det Klicka för att expandera... Jag också
Fripster skrev: Åååå älskar både att få göra det och att få det Klicka för att expandera... Jag också
Kenny601 Välbekant medlem Ålder 67 Kön Man 3 maj 2024 #9 Älskar bli slickad i baken. Första gången det hände svartnade det för mina ögon och benen nästan vek sig under mig…
Älskar bli slickad i baken. Första gången det hände svartnade det för mina ögon och benen nästan vek sig under mig…
Man79 Aktiv medlem 4 maj 2024 #10 JennyH skrev: Det är så underbart skönt Klicka för att expandera... Brukar du slicka killen oxå?
D Deleted member 72155 Gäst 4 maj 2024 #12 Man79 skrev: Brukar du slicka killen oxå? Klicka för att expandera... Det händer
Martin svensson Välbekant medlem Kön Man 4 maj 2024 #13 Är otroligt skönt. Killar i hela kroppen. Snoppen blir extra hård.
wonka Välbekant medlem Kön Man 5 maj 2024 #16 Älskar att slicka en tjejs röv. Slicka fittan först,sedan en pinne ner och slicka hela anus, och avsluta med att köra in tungan i röven mmm
Älskar att slicka en tjejs röv. Slicka fittan först,sedan en pinne ner och slicka hela anus, och avsluta med att köra in tungan i röven mmm
firestarter Ny medlem Ålder 42 Kön Man 5 maj 2024 #17 Ohh yes! Jag älskar att känna en tunga i mitt hål!!! Och jag älskar också att slicka ett öppet, rent rövhål!
Ohh yes! Jag älskar att känna en tunga i mitt hål!!! Och jag älskar också att slicka ett öppet, rent rövhål!
Sunilson Aktiv medlem Ålder 35 Kön Man 5 maj 2024 #18 Ja det gillar jag. Gillar mer att slicka stjärt!