Gillar ni att få erat stjärthål slickat?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Säger "Pass" på det - men har full respekt för er som går i gång på det. Dessutom blir jag kåt av era berättelser om er kåthet!
Tolerans och positiv boost på varandras kåtidéer är en av de viktigaste krafterna för att skapa energi på sådana här forum.
 

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Så galet skönt! Det finns så mycket nervändar runt det området som reagerar på stimulerande beröring, det har man vetat om länge….
Så släpp alla homofob-tankar och våga testa! Man blir inte gay för att man tycker om att ha skönt! :p
Du kommer inte att ångra dig…
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Så galet skönt! Det finns så mycket nervändar runt det området som reagerar på stimulerande beröring, det har man vetat om länge….
Så släpp alla homofob-tankar och våga testa! Man blir inte gay för att man tycker om att ha skönt! :p
Du kommer inte att ångra dig…
Så sant,vi är människor och vi har känslor....utnyttja dom och ha det skönt.SLICKA RUMPA:love:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nä har aldrig blivit slickade och inte gjort det heller. Vill helst inte även om jag någon gång testat anal sex. Var inget för mig finns många skönare ställen på en kvinna.
Finns de som gillar att få ett eller två fingrar i baken gör det gärna på kvinnor, sex men män har jag aldrig haft kommer inte heller att ha. Utom att jag sög av min bästa vän i min ungdom, min vi var så unga inte könsmogna. Tror det var hans första orgasm även om han inte sprutade hed inte fått sperma ännu.
 
Toppen