Gillar ni crossdressing?

Ricosuaveswe

Ny medlem
Mmm jag gillar stayups, höfthållare, kukring, korsett och ett par heta sexiga sneakers. Älskar att sitta framför spegeln på huk och rida plastkuk.

fantiserar att det kommer in en välutrustad man och säger att jag inte längre behöver leksakerna, att det har kommit en riktig man med en riktig kuk som ska knulla mig bortom sans o balans…
jag lyssnar och duktigt vänder jag upp på min sexiga rumpa… han ställer sig bakom och jag kan känna den köttiga sexiga kuken som går från daskande vinballe till stenhård kuk… p

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att få lä sig i fina underkläder för kvinnor som trosor, gördel med strumpeband eller en vacker lingurie Sam en kort fin klänning med stor urringning så att mina bröstvårtor syns, dom har mycket fina underkläder på Bonprix under fliken erotiska underkläder jag brukar beställa kläder från dom!!’

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att få lä sig i fina underkläder för kvinnor som trosor, gördel med strumpeband eller en vacker lingurie Sam en kort fin klänning med stor urringning så att mina bröstvårtor syns, dom har mycket fina underkläder på Bonprix under fliken erotiska underkläder jag brukar beställa kläder från dom!!’
Zalando & Hunkemöller köper jag det mesta ifrån..

Toppen