Gillar ni crossdressing?

Tosse

Medlem
Kön
Man
Besökte en thaimassage som jag inte varit på tidigare. Man vet ju aldrig hur dom tar det, men jag klädde mig lite sexigt ändå. Svart BH, svarta strumpor med höfthållare och glansiga svarta trosor, lätt genomskinliga.
Hade med mig ett par röda pumps i väskan också som jag tog på medan massörskan var utanför.
Det var en äldre dam, tror inte att hon var thai, skulle gissa på koreanska. Hon måste ha blivit rätt upphetsad för hon började smeka sig själv innan hon kände på bulan i trosan. Sedan tog hon mina bröstvårtor och gav dom en skön massage. Jag har lite bröst och fyller nästan en B-kupa.
Fick en härlig pungmassage med ett par fingrar instoppade.
Måste gå dit snart igen när jag är ledig.

Tosse

Medlem
Kön
Man
Införskaffade två stycken ny BH igår.
Tänkte att jag skulle ta steget att handla i butik, har hört att Twilfit är transvänliga och förstående.
Uppsökte en butik i ett köpcenter och tittade runt och kollade modeller och storlekar och så.
En expedit kom fram och frågade om jag behövde hjälp och sa då att jag var ute efter något läckert.
Frågan som självklart kom vad "vad brukar hon tycka om"? Trodde väl att det skulle bli en present.
Jaaa, alltså, det är till mig fick jag fram.
Aha, har du hittat något som kan passa?
Jo, dom här. Är det okej att prova? Självklart, säg till om du behöver hjälp.
In i provhytt och av med tröja och Bh'n som jag hade på och började prova dom nya.
Tog väl en liten stund så gläntade det lite på skynket och damen undrade "går det bra"?
Bära eller brista, jag kan ju bara bli utslängd ur butiken.
"Jo, det går bra tror jag". Skulle du kunna spänna axelbandet lite, jag når inte riktigt.
Inga problem. Det ser ju riktigt bra ut sa hon.
Så det blev två nya, en vit och en röd. Mycket spännande och exalterande att visa sig för en främmande kvinna.
Tack och välkommen åter och det lär jag nog göra.
Jättefint bemötande inga konstigheter. Det gällde bara att ta steget och våga.

T

Tophat

Gäst
Tack för att du tycker det min man gillar att jag tar för mig och inte ärte är blyg för att visa mig naken tillsammans med män!
Det är en ynnes att vara kåt och glad!
Puss och kram

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Tack för att du tycker det min man gillar att jag tar för mig och inte ärte är blyg för att visa mig naken tillsammans med män!
Det är en ynnes att vara kåt och glad!
Puss och kram
Tänk om alla kvinnor vore lika frigjorda och ogenerade som du! Du är fantastisk! Jag blir bara så kåt på dig! Puss

T

Tophat

Gäst
Ja dom är sköna och jag älskar mina bröst och att visa dom också det är därför som jag använder bh med Hallberg kupa och en rejält urringad klänning på sommaren så man tydligt kan se mina bröstvårtor och vårtgårdar under klänningen.

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja dom är sköna och jag älskar mina bröst och att visa dom också det är därför som jag använder bh med Hallberg kupa och en rejält urringad klänning på sommaren så man tydligt kan se mina bröstvårtor och vårtgårdar under klänningen.
Snyggt! Vad är en Hallbergkupa? Kanske kan vara nått för mig.

T

Tophat

Gäst
Hej, det vart fel jag dubblade med fingrarna på mobilens tangent bord skall vara en bh med halv kupa och en sån bh lyfter brösten men täcker inte vårtgårdar och bröstvårtorna!
Jag känner mig sexig i en sån bh och min kille gillar det!
Kram

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej, det vart fel jag dubblade med fingrarna på mobilens tangent bord skall vara en bh med halv kupa och en sån bh lyfter brösten men täcker inte vårtgårdar och bröstvårtorna!
Jag känner mig sexig i en sån bh och min kille gillar det!
Kram
Ja, jag förstår. Det är sexigt när bröstvårtorna står ut över bh-kanten.

Toppen