GLAD MIDSOMMAR ALLA KÅTINGAR :-)

Ålder
56
Kön
Kvinna
Midsommar... den skönaste av alla helger då vi kan hylla vår älskade fallossymbol:p


Dansa och lägga sju karlar under kudden...;)

Binda kransar och lägga sju karlar under kudden...:p

Njuta av värmen och lägga sju karlar under kudden:cool:;):love::love:

Drömma om blommor och lägga sju karlar under kudden:p:p

Med andra ord: Ha en alldeles alldeles underbar midsommar:love::love:
 

jellyroll

Medlem
Kön
Man
Hej snäckan_sugen
Håller med dig om att midsommar är årets höjdpunkt. Ska tillbringa midsommaraftonen i skärgården och vet inte hur det kommer att sluta.
Är du den gamla snäckan som vi saknat jaättemycket här på forum. I så fall jättevälkommen tillbaks
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej snäckan_sugen
Håller med dig om att midsommar är årets höjdpunkt. Ska tillbringa midsommaraftonen i skärgården och vet inte hur det kommer att sluta.
Är du den gamla snäckan som vi saknat jaättemycket här på forum. I så fall jättevälkommen tillbaks


Tack:)

Jag har saknat er också:love:

Om det är Ljusterö du skall till, så kanske vi ses runt stången ;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag sällar mig till skaran av hyllare av vår underbara sommarhögtid. Må blommorna, dofterna, ljuset och allt annat som hör till få er på ett underbart humör så att detta blir den fest som det ska vara.:):)

Glad midsommar på er alla där ute!:love::love:
 
G

Göran67

Gäst
Glad midsommar till er alla, hoppas ni får en skön helg.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Glada midsommar på er alla kåtisar! Dra i den, pilla på den, stoppa in den, men framför allt: ha kul! :p
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det fanns ingen karl som jag ville stoppa under kudden - men drömde gjorde jag i alla fall när vi reste stången;)

Hur gick det med era karlar, kvinnor, drömmar och resande av stången?

Jag har i alla fall dansat små grodorna, kastat stövel och hoppat säck med ett ägg placerat på en sked i munnen:cool::love::love:
 
Toppen