Finns ett sånt på Par i HjärterJag skulle vilja prova ett sånt där tjej-gloryhole som man kan se i tjeckiska filmer, där man ligger i ett större hål med rumpan på ena sidan av en vägg och överkroppen dold på andra sidan väggen. Men jag antar att det inte finns något sånt i Sverige. Har sett att det finns några privata varianter men har inte sett att det finns på klubbar eller i öppna föreningar.
Det ser klart läckert ut jämfört med ett vanligt gloryhole,hade gärna bistått dig.Jag skulle vilja prova ett sånt där tjej-gloryhole som man kan se i tjeckiska filmer, där man ligger i ett större hål med rumpan på ena sidan av en vägg och överkroppen dold på andra sidan väggen. Men jag antar att det inte finns något sånt i Sverige. Har sett att det finns några privata varianter men har inte sett att det finns på klubbar eller i öppna föreningar.
Var ligger Par i Hjärter?Finns ett sånt på Par i Hjärter
Tack för tipset. PiH är ett trevligt ställe. Är tyvärr länge sedan jag var där. Kanske är dags för en tripp till Solna....Finns ett sånt på Par i Hjärter
Solna utanför Stockholm. Swingersklubb för parVar ligger Par i Hjärter?
Ja de tycker jag du skaTack för tipset. PiH är ett trevligt ställe. Är tyvärr länge sedan jag var där. Kanske är dags för en tripp till Solna....
Eller borde jag skriva vi (min man och jag) eftersom PiH är en parklubb där singlar inte välkomnas.Ja de tycker jag du ska
Jo jag vetEller borde jag skriva vi (min man och jag) eftersom PiH är en parklubb där singlar inte välkomnas.
Finns på Vuxenkul/porrbio vid Stig center i Göteborg.Jag skulle vilja prova ett sånt där tjej-gloryhole som man kan se i tjeckiska filmer, där man ligger i ett större hål med rumpan på ena sidan av en vägg och överkroppen dold på andra sidan väggen. Men jag antar att det inte finns något sånt i Sverige. Har sett att det finns några privata varianter men har inte sett att det finns på klubbar eller i öppna föreningar.
När jag var där senast så fanns det inte. Men det var ett tag sen. Men hört från swingersvänner att det ska finnas nu.Tack för tipset. PiH är ett trevligt ställe. Är tyvärr länge sedan jag var där. Kanske är dags för en tripp till Solna....
Kommer nyss från glory hole porrbio Backaplan i gbg. Stog i ett bås med två hål. I det ena en fin kuk. I det andra en rumpa. Sög och runkade kuken till orgasm. Men hoppade över rumpan eftersom jag strax innan knullat en röv strax innan jag kom in. Fick själv en skön avsugning men avbröt eftersom jag nyss kommit och ville dra ut på det.har provat GH o det var härligt men efteråt tänkte jag på att ...är det så hygieniskt ?..man ser inte vem det är och jag blir lite försiktig så numera enbart med män som jag kan se....fast det är ju så sköööönt o bli avsugen mmmm