Mikke74
Medlem
- Kön
- Man
Tänkte berätta när jag smygtittade på granntjejen ( en riktig metallbrud )som onanerade, hon har ofta på sig tajta blåjeans med svarta nitbälten hängande på höfterna och dito nitarmband,jag såg henne en eftermiddag när hon klädde av sig i sitt sovrum, alla kläderna åkte av utom den svarta Bh:n ,hon tog sedan på sig ett nitbälte med glänsade nitar i flera rader& dito nitarmband & halsband,sedan gick hon till byrån och tog fram sin stora svarta dildo ur lådan , gick till sängen lade sig ner och började smeka sig själv över hela kroppen och fittan med händerna startade sedan dildon ,förde den i cirklar över musen ,tryckte sedan in den centimeter efter centimeter ,ögonen började rulla och hon ryckte i spasmer , gud villken härlig syn för en som flucktar , tyvärr fick hon syn på mig ,drog ned perisennerna och var sedan utom synhåll för mig, mötte henne senare i veckan ute på gatan, hon hälsade men rodnade ganska mycket ,
för min del har bilden på henne etsat sig fast på min näthinna , kolla extra mycket på tjejer som bär nitbälte tycker det är sexigt att se när bältet blänker runt deras midjor och följer deras rörelser när de går i solen på stan
för min del har bilden på henne etsat sig fast på min näthinna , kolla extra mycket på tjejer som bär nitbälte tycker det är sexigt att se när bältet blänker runt deras midjor och följer deras rörelser när de går i solen på stan