Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Det e mååånga år sedan. bodde själv i en lägenhet i ett lugnt bostadsområde strax söder om min hemstad. gjorde mig populär bland grannarna genom att alltid ställa upp & hjälpa dem, speciellt de 'äldre' damerna (från 35-70++). de ville ha videon fixad, byte av glödlampor...
en ca 35 åring var sååå läcker att jag börja väl kasta lite åtrande blickar, men hon är gift(fortfarande med samma man). det enda var att hon börja känna sig hemma i min lägenhet-> hon traskade in utan att ringa om dörren var olåst när hon ville be om nåt. hennes man jobbar mycket & jag jobbade skift så det var enklare för henne att komma till mig med småsaker än att be maken när han väl kom hem.
hade fått låna en go p-rulle av en kompis, klätt av mig naken & satt mig tillrätta framför tv:n lätt filmen rulla samtidigt som jag njut av mitt hårda stånd. massera det så där skönt, så att försatsen kommer.
gegar in det över hela ollonet. klämmer på pungen..
sitter där med kuken i handen, pekfingret & tummen rullande min vänstra bröstvårta hårt nästan smärtsamt...
på g att komma, kör stop & kör metoden... sååå dj..vla hård.
på TVn knullas en liten slyna hårt & bestämt av en storkukad man
-hoppas att han sprutar henne i ansiktet sen...
hör plötsligt det metaliska klicket av en dörr....plötsligt lyssnar jag förbi tvns ljud. ingenting hörs förutom stönet från p-rullen som jag förtillfället inte bryr mig på...
gick ut i hallen (hehe naken med ståkuken dinglande halvhård & såsig av försatsen haha) som tur var det tomt. kände på dörren.
ni gissar rätt jag hade glömt låsa!!!
Eva (35-åringen) såg väldigt generad ut nästa gång hon såg sin 22årig granne (mig). hon ringde ALLTID på dörren efter det!!& jag låste ALLTID dörren när jag skulle kolla film...
vet inte om det var mest pinsamt för henne lr mig??
Vi prata aldrig om det, men maken & Eva såg lite mer nöjda ut veckorna
efter händelsen....
Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
en ca 35 åring var sååå läcker att jag börja väl kasta lite åtrande blickar, men hon är gift(fortfarande med samma man). det enda var att hon börja känna sig hemma i min lägenhet-> hon traskade in utan att ringa om dörren var olåst när hon ville be om nåt. hennes man jobbar mycket & jag jobbade skift så det var enklare för henne att komma till mig med småsaker än att be maken när han väl kom hem.
hade fått låna en go p-rulle av en kompis, klätt av mig naken & satt mig tillrätta framför tv:n lätt filmen rulla samtidigt som jag njut av mitt hårda stånd. massera det så där skönt, så att försatsen kommer.
gegar in det över hela ollonet. klämmer på pungen..
sitter där med kuken i handen, pekfingret & tummen rullande min vänstra bröstvårta hårt nästan smärtsamt...
på g att komma, kör stop & kör metoden... sååå dj..vla hård.
på TVn knullas en liten slyna hårt & bestämt av en storkukad man
-hoppas att han sprutar henne i ansiktet sen...
hör plötsligt det metaliska klicket av en dörr....plötsligt lyssnar jag förbi tvns ljud. ingenting hörs förutom stönet från p-rullen som jag förtillfället inte bryr mig på...
gick ut i hallen (hehe naken med ståkuken dinglande halvhård & såsig av försatsen haha) som tur var det tomt. kände på dörren.
ni gissar rätt jag hade glömt låsa!!!
Eva (35-åringen) såg väldigt generad ut nästa gång hon såg sin 22årig granne (mig). hon ringde ALLTID på dörren efter det!!& jag låste ALLTID dörren när jag skulle kolla film...
vet inte om det var mest pinsamt för henne lr mig??
Vi prata aldrig om det, men maken & Eva såg lite mer nöjda ut veckorna
efter händelsen....
Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!