wisent
Välbekant medlem
- Kön
- Man
45 min är max längd på mötet om man har gratislicens.Är det obegränsad tid också?
45 min är max längd på mötet om man har gratislicens.Är det obegränsad tid också?
Ja e meNu är vi så många som deklarerat att de vill vara med, så nu måste vi sjösätta båten.
Är det nån som känner till en bra plats att träffas på? Helst inomhus där det är varmt och skönt och bekvämt.
Onlinegrupp kanske skulle gå att ordna på whereby.com.
Är man registrerad användare med gratislices så kan man skapa ett rum som tar 100 deltagare.
Är på Swedenonani nu
SnabbisSynd att barnen kommer hem snart...
Snabbis
Du syftar kanske på min tidigare kommentar om Swedenonani.Om någon sätter upp ett sådant rum så kommer jag också vara med
Det som finns nu kan vara bra ibland (Swedenonani) men som någon sa här. Den nu för tiden ockuperas ofta av anonyma som inte visar kameran eller ens pratar. Jag vet inte ens ärligt vad de gör där?
Du syftar kanske på min tidigare kommentar om Swedenonani.
Jag har vid flera tillfällen senaste tiden gått in där. Ibland är det fullt (4 pers) men ibland kommer man in. Oftast är där då någon/några som inte visar i cam. Men om jag öppnar min cam och visar så hänger någon på. Stänger jag av min cam så stänger vederbörande direkt av sin cam också. Det verkar som att "visar inte andra, så visar inte jag". Vid flera tillfällen har jag suttit med kuken i handen och cammen igång och väntat på deltagare. Några kommer och kikar utan att visa, men det gör inte mig ett dugg. Kan jag vara till nöje och njutning för någon så är jag gärna det. Ofta är man i sådant läge att man inte kan visa. (På jobbet, inte ensam hemma etc) De amerikanska rummen är ju stängda, men tidigare när de var öppna så var det många som bara deltog med röst, eller inte ens det. Jag är som sagt lite trött på den svenska attityden att 'jag visar bara om nån annan visar'.
Det har jag med gjort, men jag gillar att runka i grupp. Ju fler desto bättre...Ibland har jag bjudit in folk på mitt egna "konto"
Då brukar det gå lättare och snacka och runka.
Swedenonani är ett rum på Whereby. En app som du laddar ner på mobilen.Gick in på Skype nu och sökte swedenonani men den kontakten hittas inte…