Jag har passerat 70. Jag runkar kuken varje dag men undviker att spruta. Sprutar jag så kan jag inte få stånd förrän nästa dag. Annars är jag nöjd med erektionen. Får hålla på typ 10 minuter innan den blir tillräckligt hård så att jag kan runka. Brukar tömma mig nån gång i veckan. Oftast i fruns fitta. Även om jag inte sprutat på en vecka kommer det inte så mycket sperma längre. Ibland tar jag ett halvt piller, sildenafil actavis. Då blir kuken ung på nytt, stenhård vilket är superskönt. När vi ska knulla tar jag alltid ett helt piller 100 mg. Funkar alltid som väl är utan biverkningar. Hur mår era gubbkukar?
Jag känner igen mig i det du skriver, även om jag har tre år kvar till de 70.
En skillnad är att jag får biverkningar av mina piller, Tadalafil. Numera tar jag sällan ett helt piller utan får nöja mig med ett halvt. Ett halvt piller och två glas vatten har visat sig att de värsta biverkningarna uteblir. Något mera nästäppa, men den värsta huvudvärken slipper jag. Å andra sidan blir effekten av pillret något mindre. Alternativt så har min kropp förändrats så att ett halvt piller inte är tillräckligt för att ge mig stenhårt stånd. Men jag blir tillräckligt styv för att genomföra samlag med frun i alla fall. Ock det är viktigast.
Jag runkar i stort sett dagligen men inte alltid till sprut. Sprutar kanske 3-4 ggr i snitt i veckan. Sprut är att överdriva då det mest rinner ur kuken med kanske ett par centimeters 'sprut'. Mängden sperma har också minskat betydligt bara det senaste halvåret. Det blir en pöl på kanske 4-5 cm i diameter...
Att spruta i fruns fitta har jag inte gjort på senaste tiden. Hon blir aldrig naturligt våt i fittan längre (65 år gammal) så det är glidmedel som gäller för oss. Tyvärr gör glidmedlet att det glider för bra och ger inte tillräcklig friktion mot min kuk för att jag ska kunna få orgasm genom att bara köra in o ut i fittan. Så det blir handrunk på slutet och satsen läggs på hennes fittbuske eller fittläppar.
Men annars mår kuken alldeles förträffligt bra. Skönt att känna på den även om den inte alltid vill resa sig och bli styv. Känseln finns ju kvar.