Mmmysan
Välbekant medlem
- Ålder
- 45
- Kön
- Kvinna
Fick man välja skulle man ju välja att det magiska varade för evigt...Det var magiskt, men varade inte så länge som man skulle kunnat önska.
Fick man välja skulle man ju välja att det magiska varade för evigt...Det var magiskt, men varade inte så länge som man skulle kunnat önska.
Det hade varit underbart om det kunde vara så, men samtidigt är det ju skönt att ha något att se fram emot.Fick man välja skulle man ju välja att det magiska varade för evigt...
Men håll med om att en fin bak inte är fel det hellerJag har sällan eller aldrig några baktankar! Mina tankar brukar främst hålla sig till de främre regionerna
Inte ofta jag har en tår i ögat för en bortgången artist, men idag hände det. Tack för all underbar musik!My darling Prince! You make magic last forever
En riktigt fin bak kan så klart aldrig vara felMen håll med om att en fin bak inte är fel det heller
Tack för att du delade med dig! Jag har gråtit nog i kväll! All kärlek till vår älskade Prince <3Inte ofta jag har en tår i ögat för en bortgången artist, men idag hände det. Tack för all underbar musik!
Belinda och hennes låt var den första jag hörde när jag fick meddelandet om att jag kommit in på - den linje jag sökt till Nog med avslöjanden om identitet...Himlen fylls av stjärnor... Vi som minns finns kvar på jorden <3
Elvis, Michael Jackson, David Bowie, Lemmy... Tröstar mig med att de har kul i himlenMan önskar ju att himlen tar emot Prince med "Diamond and Pearls" i ett "Purple Rain" av "Cream". Vilken kör av änglar med underbara röster som sjunger honom välkommen vill man inte ens tänka på...men det är förmodligen ett gudomlig konsert!!!
Whitney Houston, John Lennon, Ted Gärdestad, Björn Afzelius....de är många, många fler jag inte vill sakna...bara fortsätta älska deras sånger och musik!Elvis, Michael Jackson, David Bowie, Lemmy... Tröstar mig med att de har kul i himlen
Man längtar ju ditWhitney Houston, John Lennon, Ted Gärdestad, Björn Afzelius....de är många, många fler jag inte vill sakna...bara fortsätta älska deras sånger och musik!