Härligt att vara naken.

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Passar också på att vara naken mer när jag är själv hemma och sambon är på jobbet, men även ibland när hon är hemma även om hon själv inte går runt naken. Hon har inget emot att se mig naken har hon sagt ;) brukar även under sommaren gå i linneshorts utan kalsonger under, väldigt skönt att känna hur kuken är fri under shortsen och veta att ens bula syns mer
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är ju ensamstående trivs med det helt naken inte så ofta var på morgonen sover oftast naken. Har ett linne eller något liknande när jag äter frukost, men inget under. Är man hemma hos någon som tex min syster så kanske man lånar hennes badrum hittar kanske hennes eller systerdotterns trosor , efter som de är två kvinnor systerdottern är snart 21år finns det även två dildos i badrummet. Kanske ibland känna doften av kvinna, samma som när man var yngre fantasier men inget mer.
Fast systerdottern är aldrig med ifall det är hennes eller systers trosor.
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Man vaknar kåt och och drar på kukring,blir så stor och hård så kuken svajjar härligt när man går omkring naken och runkar då och då,en härlig känsla att få vara kåt!
Håller med,enormt skönt att gå omkring naken.Var nyss ute i regnet naken och pissade skönt med min ståkuk.
 
Toppen