Härligt att vara naken.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Imorse vaknade jag hemma själv. Resten av familjen. Var i skola o på jobb. Så då passar jag på att gå runt naken o även få avnjuta kaffet naken. En helt underbar känsla. Hur många mer än jag passar på att göra desamma när tillfälle ges?

D

Deleted member 72491

Gäst
Har aldrig känt behovet av det. Lite svårt i min situation

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag är naken de förmiddagar som frun fortfarande jobbar. Kanske en t-skirt på mig och strumpor. Är lite frusen av mig.... Frukost och kaffe tillbringas då i tv-soffan i sällskap med Nymo och oftast ett skönt stånd. Ibland även någon cam- kontakt med en likasinnad.

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Skönt och befriande att gå omkring naken hemma. Gör det så ofta jag har möjlighet. Går nästan alltid naken på morgnarna och grejar oavsett om jag är ensam eller ej. Man får bara ha lite koll på insynen utifrån för att bespara grannarna det nöjet.

Allt emellanåt när jag är ensam sitter jag och äter frukost naken samtidigt som jag kollar lite skön porr och smårunkar. Det är en riktigt skön och bra början på dagen.

Men bäst är nog när man kan vara naken ute. Få saker slår att gå i skogen naken och onanera. Jag ser dock alltid till att vara på ställen där jag inte riskerar att stöta på någon utan är helt ensam då. Det finns ju människor som fått för sig att ta illa upp om de skulle stöta på någon naken i skogen.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tyvärr Så delar inte min fru samma syn på nakenhet som mig, men när jag är ensam hemma så är jag ofta naken, och efter bad så är jag inte direkt snabb med att få på mig kläderna.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tyvärr Så delar inte min fru samma syn på nakenhet som mig, men när jag är ensam hemma så är jag ofta naken, och efter bad så är jag inte direkt snabb med att få på mig kläderna.
Samma hos mig. Så det är ingen idé att ens försöka gå naken då frun är hemma. Inte mer än mellan duschen och sovrummet möjligen.

Toppen