Vet någon en bra sida med hästar som har sex med tjejer?
Alltså, tycker bara det är lite coolt med att de har så stora satser hästarna, inget annat perverst
Vet någon en bra sida med hästar som har sex med tjejer?
Alltså, tycker bara det är lite coolt med att de har så stora satser hästarna, inget annat perverst
Förlåt, vet inte riktigt var jag skulle lägga tråden.
Men alltså, jag tycker djursex är sjukt, men jag menar bara om det är en häst som knullar en människotjej. Inget annat, jag är nära djurvän. Tycker bara det är lite kul/stört/underhållande att se
Förlåt, vet inte riktigt var jag skulle lägga tråden.
Men alltså, jag tycker djursex är sjukt, men jag menar bara om det är en häst som knullar en människotjej. Inget annat, jag är nära djurvän. Tycker bara det är lite kul/stört/underhållande att se
Nu hänger jag inte med riktigt.
Du är djurvän, men vill se en häst tvingas sätta på en människa?
Människan har en vilja, hästen har det inte..
Och till Grand Finale - Du är djurvän, hatar djursex, men gillar att kolla på det?
Har jag förstått dig korrekt?
Ååååh fy fan detta är ett känsligt ämne.
För att spela Djävuliens advokat (Nej Pannkaka är inte djävulen) så var går egentligen gränsen för vad vilket sex som ska förbjudas enligt lag? Ska det förbjudas att titta på djursex för att det enligt vår samhällsnorm är avvikande? Går man in på den stigen dröjer det inte länge förrän mitt favvosex, dvs sex med en kille, även det förbjuds eftersom inte den stora majoriteten gillar det - Många tycker tom att det är sjukt och kan inte relatera till det om så deras liv stod på spel.
När det kommer till djursex så tillör JAG den senast nämnda kategorin - Jag tycker det är väldigt motbjudande och kan inte relatera till det, vill inte se det osv. Det samma gäller barnporr, tortyrporr, verklig våldtäktsporr osv osv
Men kan jag döma ut Pannkaka som en djurplågare och en dålig människa för att han gillar att se en brud över-öst med hästsperma?
Nepp.
Men jag kan ta avstånd genom att säga "not my cup o' tea."